وحدت ارتش و سپاه از عناصر مهم دفاعی کشور است

رستمی با بیان اینکه وحدت و یکپارچگی ارتش و سپاه از عناصر مهم دفاعی کشور است، گفت: فداکاری ها و نقش پذیری های ماندگار و درخشان ارتش و نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران فراتر از عرصه‌های نظامی و دفاعی شکوهمند و موجب خرسندی و افتخار آحاد و اقشار مختلف مردم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ پاسدار سیاوش رستمی در سخنانی با بزرگداشت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش، اظهارداشت: ۲۹ فروردین یادآور یکی از رخدادهای ماندگار و الهام‌بخش در تاریخ انقلاب اسلامی است.  

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دورود با اشاره به اقدام راهبردی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در خنثی‌سازی توطئه تضعیف و انحلال ارتش، افزود: اینک با گذشت ۴۵ سال از تصمیم حکیمانه امام راحل(ره) ارتش جمهوری اسلامی توانسته است خود را به‌عنوان یک سازمان نظامی مقتدر حرفه‌ای و تأثیرگذار و امنیت‌آفرین برای مردم و هراس‌ناک برای دشمن مطرح کند.

وی ادامه داد: ارتش قهرمان، در طول عمر باشکوه انقلاب اسلامی با تبعیت از فرماندهی معزز کل قوا در تمامی عرصه‌های مورد نیاز کشور چه در جنگ تحمیلی پاسداری از مرزها، سازندگی و کمک به هموطنان در مناطق سیل زده، زلزله زده و همچنین مقابله با ویروس منحوس کرونا در کنار مردم و مسئولان بوده و به نحو مطلوب و صادقانه مصداق بارز و تبلور شعار انقلابی"ارتش فدای ملت بوده است" را به منصه ظهور رسانده است.

رستمی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح از مهم ترین عوامل اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند، ادامه داد: وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح ارتش، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران با ویژگی‌ها و دامنه‌های مأموریتی متفاوت در چارچوب یک دکترین دفاعی واحد به لحاظ ارتباطات، تعاملات و همکاری‌های راهبردی و احتساب عمق استراتژیک یکی برای دیگری یکی از ابداعات و اختراعات انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه شهرستان دورود با اشاره به توطئه های دشمنان، عنوان کرد: فداکاری ها و نقش پذیری های ماندگار و درخشان ارتش و نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران فراتر از عرصه‌های نظامی و دفاعی شکوهمند و موجب خرسندی و افتخار آحاد و اقشار مختلف مردم است.

کد خبر 1759301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha