کشورهای آزادیخواه دنیا به عملیات وعده‌ صادق افتخار کردند

رضایی گفت: در عملیات وعده صادق همه مردم حس افتخار و غرور کردند و حتی کشورهای آزادیخواه دنیا به ایران و ایرانی افتخار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی سجاد رضایی امروز (۲۹ فروردین) در برنامه زنده پرسمان اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی با بزرگ نمایی رویدادها در خصوص قوای مسلح سعی کرده اند بین نیروهای امنیتی ما اختلاف افکنی کنند اما با نگاه بصیر و آگاهانه نیروها و برنامه ریزی های این قوای مسلح همه این توطئه ها با شکست مواجه شده است.

رییس بسیج رسانه خراسان جنوبی  با بیان اینکه در عملیات وعده صادق در یک برنامه ریزی منظم در پاسخ به عمل صهیونیستی باید پاسخ تنبیهی می داشتیم، افزود: برای این عملیات تنبیهی ما باید هماهنگی بین نیروهای مسلح را می داشتیم لذا همه نیروها و سامانه پدافند هوایی در یک آمادگی ۱۰۰ درصدی قرار داشتند.

وی با اشاره به جنگ رسانه ای  غرب گفت: امنیت پایه و اساس هر چیزی است و کشورهای دنیا بودجه های میلیاردی برای این مهم هزینه می کنند، در ایران، ما در فضای امنی به همت دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی قرار داریم و حس تلخ نا امنی در بین مردم جمهوری اسلامی و وجود  ندارد.

وی ادامه داد: فضای رسانه ای در عملیات وعده صادق برای ناامنی ایران تدارک دیده شده بود لذا باید هوشمند باشیم.

رییس بسیج رسانه خراسان جنوبی تصریح کرد: اگر جلوی اقدامات رژیم صهیونیستی و حمله آنها به کنسولگری ایران در دمشق را نمی گرفتیم، دشمن قبیح تر می شد چراکه کنسولگری به مثابه خاک هر کشور است و این عملیات ارتش و سپاه و مرزبانی جمهوری اسلامی سبب شد تا جلوی جنگ گرفته شود و ما شاهد فضای امنی در کشور باشیم.

وی با اشاره به وجود حس افتخار به نیروهای مسلح در بین مردم، گفت: در عملیات وعده صادق همه مردم حس افتخار و غرور کردند و حتی کشورهای آزادیخواه دنیا به ایران و ایرانی افتخار کردند.

کد خبر 1759328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha