رعایت حجاب و عفاف در تبلیغات اصناف ضروری است

انصاری با اشاره به اهمیت رعایت حجاب و عفاف در جامعه گفت: فروشگاه ها و اصنافی که حجاب و عفاف را لحاظ نکنند و در تبلیغات رسانه ای این مهم را جدی نگیرند پلمب می شوند. 

 جابر انصاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز اشاره به اهمیت مقوله حجاب در سطح جامعه گفت: فروشگاه ها و اصنافی که حجاب و عفاف را لحاظ نکنند و در تبلیغات رسانه ای این مهم را جدی نگیرند پلمب می شوند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: حجاب امر واجب و یکی از ضروریات دین مبین اسلام است که اجرای آن زمینه حفظ سلامت روانی جامعه را به همراه دارد. 

وی با اشاره به اینکه طرح برخورد با بدپوششی و کشف حجاب یکی از مسائل محوری در جامعه است توضیح داد: تبلیغ های اصناف باید مسئله حجاب و عفاف را مورد توجه قرار دهند و مروج بی حجابی در واحدهای صنفی و تجازی نباشند. 

وی با بیان این نکته که تقدیر از اماکن و اصنافی که رعایت حجاب و عفاف را سرلوحه خود قرار می دهند تکریم می شوند بیان کرد: واحدهای صنفی در مجتمع های تجاری با پرهیز از هنجارشکنی باید به مسئله حجاب و عفاف توجه لازم کند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: رعایت شئونات اخلاقی به ویژه امر حجاب و عفاف از جمله مسائل با اهمیتی است که سلامت و امنیت جامعه را به همراه دارد. 

کد خبر 1759346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha