اجرای طرح نور مطالبه‌ی عمومی است 

حجت الاسلام شریف تبار با تاکید بر اهمیت اجرای طرح نور در حوزه عفاف و حجاب گفت: اجرای طرح نور مطالبه ی عمومی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار-مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفتگو با خبرنگاران با بیان اهمیت اجرای طرح حجاب و عفاف در جامعه اظهار کرد: اجرای طرح نور که توسط نیروهای پرتلاش امنیت اخلاقی در جامعه در حال اجراست، یک مطالبه عمومی است که نیازمند توجه همه مسئولین در این مسئله است.
وی با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی در برقراری امنیت اخلاقی در جامعه ادامه داد: توجه به امر عفاف وحجاب وصیانت از آن یعنی توجه به امنیت عاطفی کانون خانواده و امروز یکی از دغدغه های اصلی خانوادها برای همین مسئله است.
حجت الاسلام شریف تبار با اشاره به طرح نمادین زنجیزه انسانی در سواحل مازندران با هدف پاس طرح عملیاتی وعده صادق سپاه پاسداران و همچنین طرح نور اشاره  و خاطر نشان کرد: حجاب و عفاف در هر جامعه ای به ایجاد سلامت اجتماعی و فرهنگی و آرامش و امنیت اخلاقی در آن جامعه کمک می کند و جامعه اسلامی باید در این مورد سرآمد باشد.
وی به وجود برخی ناهنجاری های حوزه حجاب و عفاف اشاره و بیان کرد: گروه معدودی در جامعه اسلامی ایران از روی جهالت، ناآگاهی و یا با سازماندهی برخی عناصر خودفروخته به این فریضه مهم حمله کرده و به دنبال احیای مجدد فرهنگ بی بندو باری زمان پهلوی در جامعه هستند ولی بدانند جامعه ایران اسلامی و ملت مومن و حتی برخی از بانوانی که حجاب کامل ندارند، در مقابل این جماعت قلیل کوتاه نمی آیند و همراهی نخواهند کرد.
حجت الاسلام شریف تبار منشا حجاب و عفاف را از صفات انسانی برشمرد و اذعان کرد: حجاب و عفاف نه فقط در دین مبین اسلام بلکه در همه ادیان الهی مورد تاکید است و حافظ امنیت روانی و اخلاقی موجب ثبات بنیان خانواده ها می شود.

کد خبر 1759386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha