اتحاد اجتماعی با شکل دهی حلقه‌های میانی در جامعه تقویت شود

دریایی گفت: اتحاد اجتماعی با شکل دهی حلقه های میانی و توجه و اهتمام به اعتماد عمومی در سطح جامعه تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در یکصدوبیست و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان اظهار داشت: عملیات غرور آفرین و تنبیهی «وعده صادق» هیمنه دروغین رژیم غاصب را فرو ریخت.

وی با اشاره به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و راههای تحقق آن افزود: در تحقق شعار سال و برداشتن موانع تحقق شعار سال فعالیت و برنامه ریزی فرهنگی در میان مردم از اهمیت خاصی برخوردار است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی اضافه کرد: تفاوت ماهوی مابین اقتصاد اسلامی و اقتصاد سرمایه داری وجود دارد که هدف از شکوفایی و رشد و توسعه اقتصادی با دیدگاه های رهبری مبنی بر استقرار اقتصاد اسلامی و تحقق عدالت فرهنگی با مشارکت مردم می باشد.

وی تحقق شعار سال را در پنج گزاره مبتنی بر سخنانه حکیمانه رهبر معظم اینچنین تبیین و اذعان داشت: در تحقق شعار سال امید آفرینی و تبیین مقولات امیدزا و همچنین توجه به مبحث رسانه که در حال حاضر تحت امپراطوری رسانه غرب است بصورت علمی مدنظر قرار گیرد.

دریایی امنیت و آسایش کنونی ایران را ناشی از خون شهدا و تلاش مجموعه نیروهای امنیتی و نظامی دانست و تصریح کرد: امنیت و آسایش در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب شده است که هنرمندان با فراغ بال به اجرای برنامه و برگزاری جشنواره همت گمارند ولی در آن سوی دیگر جهان اسلامی در شهر غزه امام شافعی(رض) سمفونی کشتار و مرگ توسط رژیم غاصب و جنایتکار در حا نواختن است.

وی خاطرنشان کرد: اتحاد اجتماعی با شکل دهی حلقه های میانی و توجه و اهتمام به اعتماد عمومی در سطح جامعه تقویت شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به رویدادهای سال گذشته اشاره و عنوان داشت: یکی از مهمترین اتفاقات مبارک پارسال که به همت و تلاش و کوشش همکارانم در اداره کل و هنرمندان و اهالی فرهنگی اتفاق افتاد ارتقای درجه اداره کل از سه به دو بود که دارای برکات زیادی است.

وی اضافه کرد: بارش برنامه‌های فرهنگی، هنری، رسانه ای و قرآنی در سال گذشته و به بارنشستن پروژه های عمرانی عرصه فرهنگ و هنر از جمله پلاتوهای نمایش و نگارخانه هنر سنندج و هنرستان دخترانه هنرهای زیبا از جمله مهمترین رویدادهای عرصه فرهنگ و هنر و رسانه بوده است.

کد خبر 1759410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha