نقش محوری مساجد در بزرگداشت برنامه‌های دهه کرامت پررنگ شود

حجت الاسلام محقی بر نقش محوری مساجد در بزرگداشت برنامه های دهه کرامت تاکید کرد و گفت: این مهم با هم افزایی ارکان مساجد قابل تحقق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی محقی امروز پنج‌شنبه (۳۰ فروردین) در جلسه قرارگاه ایده پردازی خواهران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منطقه غفاری بیرجند اظهار کرد: در سال گذشته قرارگاه ایده‌پردازی مساجد هفت منطقه شهرستان بیرجند با شرکت بانوان فعال هر مسجد تشکیل شد.

وی با اشاره برگزاری برنامه‌های فاخر فرهنگی در مناطق مختلف با حضور بانوان رهیافته و مسلمان شده از کشورهای مختلف افزود: این برنامه‌ها با هم‌افزایی مساجد مناطق مختلف و حضور پرشور اقشار مختلف مردم به ویژه بانوان روبرو شد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه تصدی‌گری بخش دولتی در برنامه‌های مردمی باید کاهش یابد، گفت: متاسفانه افتراق در حوزه مساجد وجود دارد که این مهم با پای کار آمدن ارکان مساجد از جمله ائمه جماعت، مدیران کانون‌های فرهنگی هنری، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و ... می‌توان در انجام برنامه‌های موثر فرهنگی از طریق قرارگاه‌ها درمان شود.

وی از سفر یکی از بانوان تاثیرگذار کشور لبنان در دهه کرامت به استان خراسان جنوبی خبر داد و یادآور شد: تلاش می شود یک برنامه با حمایت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در منطقه غفاری برگزار شود.

کد خبر 1759421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha