راهپیمایی حمایت از «وعده صادق» در کرمانشاه برگزار می‌شود

حجت الاسلام عبدی گفت:به منظور حمایت از مقاومت مردم مظلوم و مقتدرغزه و دفاع مشروع نیروهای مسلح ایران مقتدر اسلامی بویژه سپاه پس از نماز جمعه راهپیمایی حمایت از وعده صادق برگزار می‌شود

حجت الاسلام مهدی عبدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری راهپیمایی جمعه‌های خشم و حمایت از عملیات غرور آفرین وعده صادق در کرمانشاه، گفت: این راهپیمایی با شکوه در حمایت از وعده صادق دلاوران سپاه اسلام در تنبیه رژیم متجاوز و صهیونیستی اسرائیل و  حمله ناجوانمردانه به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت تعدادی از پاسداران و فرزندان این سرزمین، برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: راهپیمایی و تظاهرات سراسری فردا جمعه ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ همزمان و همگام با سایر هموطنان در اقصی نقاط کشور، در استان کرمانشاه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از مسجد جامع تا میدان آزادی برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد:در این راهپیمایی بزرگ مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاه با سر دادن شعارهای همچون مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، حمایت قاطع خود را از عملیات غرورآفرین دلاور مردان سپاه و نیروهای مسلح اعلام خواهند کرد.

حجت الاسلام عبدی تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از عموم مردم فهیم و غیور  استان کرمانشاه دعوت نموده است در این راهپیمایی و تظاهرات دشمن شکن حضوری باشکوه و حماسی داشته باشند.  

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان گفت:عملیات «وعده صادق» که با رمز «یا رسول الله (ص)» انجام شد، نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران برای دشمنان به خصوص صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بود و نشان داد که ایران به هر تجاوزی پاسخی محکم و پشیمان‌کننده خواهد داد.

کد خبر 1759423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha