افتتاح و بازدید نخستین استخر شهدای دانش‌آموز شهرستان سمنان

 نخستین استخر شهدای دانش‌آموز شهرستان سمنان‌ هم‌زمان با سفر وزیر آموزش و پرورش به استان افتتاح شد.

 به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان ازسمنان، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاح و بازدید نخستین استخر شهدای دانش‌آموز شهرستان سمنان ضمن ابراز خرسندی از این رویداد با اشاره به ضریب هوش بالای دانش‌آموزان استان سمنان و کسب رتبه‌های برتر در مسابقات و جشنواره‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی و... و. از بهره‌برداری استخر دانش‌آموزی گرمسار و دو شهرستان دیگر این استان خبر داد و با تأکید بر وجه و بعد نگهداری این فضاهای فرهنگی و تفریحی، گفت: انتظار می‌رود از این فضاها در بالاترین ظرفیت با اولویت دانش‌آموزان و والدین، استفاده و به‌کارگیری شود.

آیین افتتاح و بهره‌برداری از نخستین استخر شهدای دانش‌آموز شهرستان سمنان هم‌زمان با سفر رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش و هیئت همراه به این استان با حضور سیدجمال وزیری مدیرکل آموزش و پرورش، امیرحسین قزوینیان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، جمعی از مقامات استانی و شهرستانی برگزار شد.

 گفتنی است، این پروژه از مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به سمنان بوده که با زیربنای یک‌هزار و ۸۹۶ متر مربع در زمینی به متراژ چهارهزار و ۱۰۰ متر مربع با سازه بتنی و اعتبار بیش از ۲۲ میلیارد تومان با مشارکت شرکت آریابنای کومش به بهره‌برداری رسید.

 فضاهای این استخر شامل اتاق مدیریت، اتاق ناجیان، کفشداری، سالن انتظار، رختکن، انبار، اتاق کمک‌های اولیه، کلاس آموزشی، استخر بزرگسالان، استخر کودکان، سونای خشک و بخار، موتورخانه، اتاق برق، آبدارخانه، بوفه، اتاق هواساز و... است.

 آموزشگاه ۶ کلاسه زنده‌یاد خدیجه نجم‌الدین در مهدیشهر افتتاح شد

آیین افتتاح و بهره‌برداری آموزشگاه ۶ کلاسه زنده‌یاد خدیجه نجم‌الدین مادر معلم شهید محمد مرادی هم‌زمان با سفر رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش و هیئت همراه به سمنان با حضور سیدجمال وزیری مدیرکل آموزش و پرورش استان، امیرحسین قزوینیان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، جمعی از مقامات استانی و شهرستانی در مهدیشهر برگزار شد.

 گفتنی است، ساخت این پروژه با زیربنای ۶۲۰ متر مربع در زمینی به متراژ ۷۱۳ متر مربع و سازه بتنی با اعتباری بیش از ۸۰هزار میلیون ریال با مشارکت حسن مرادی برادر معلم شهید و خیر مدرسه‌ساز شهمیرزادی و اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان از سال ۱۴۰۰ آغاز شد و دارای فضاهای خدماتی، آزمایشگاه و سالن چندمنظوره است.

کد خبر 1759427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha