شکل گیری زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق در نکا

نکایی ها امروز همگام با سایر مردم مازندران که امروز در ۱۴ نقطه از طول سواحل دریای خزر زنجیره انسانی تشکیل دادند، از عملیات بزرگ موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی و طرح ارزشی حجاب و عفاف حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، مردم نکا در شرق مازندران صبح امروز پنجشنبه (۳۰فروردین) همزمان با سراسر استان مازندران، با شکل گیری زنجیره انسانی از عملیات وعده صادق در نکا حمایت کردند.

شکل گیری زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق در نکا

مازندرانی ها امروز در ۱۴ نقطه از طول سواحل دریای خزر با تشکیل زنجیره انسانی، از عملیات بزرگ موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی و طرح ارزشی حجاب و عفاف حمایت کردند.

 مرتضی رمضانی- فرماندار شهرستان نکا با حضور در این زنجیره انسانی اظهار کرد: بی‌شک این حضور پرشور موجب دلگرمی همه سربازان امام زمان در سپاه پاسداران خواهد شد و عزم آن‌ها را برای تامین عزت و امنیت کشور مضاعف خواهد کرد.

شکل گیری زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق در نکا

 فرماندار نکا با اشاره به اجرای طرح نور از سوی فراجا در سطح کشور تاکید کرد: با کمک کارکنان انتظامی شاهد گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در کشور خواهیم بود و امیدواریم با همراهی مردم و با یکپارچگی دستگاه‌های فرهنگی در این جنگ شناختی و ترکیبی که دشمن علیه فرهنگ اسلامی کشور به راه انداخته است، پیروز باشیم.

رمضانی در حاشیه این ویژه‌برنامه اقدام سپاه را تامین‌کننده امنیت و اقتدار کشور دانست و خاطرنشان کرد: هدف قرار دادن مواضع رژیم صهیونیستی از سوی فرزندان این ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر شادی قلوب مردم ایران، موجب تسلی‌خاطر مردم رنج‌دیده و داغدار غزه شد.

شکل گیری زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق در نکا

 فرماندار نکا گفت: این حرکت سپاه پاسداران علاوه بر تامین اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی به مستکبران جهان نشان داد که معادلات جدیدی در منطقه رقم خورده است و از این پس هرگونه اقدام علیه ایران اسلامی با پاسخی سخت و دندان شکن مواجه خواهد شد.

کد خبر 1759441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha