ترویج هنر انقلاب نیازمند تقویت بودجه فرهنگی است

معصومی گرجی گفت: جریان سازی در حوزه فرهنگ و هنر انقلاب نیازمند حمایت معنوی و نگاه ویژه مسئولین در تخصیص بودجه فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، مهدی معصومی گرجی- رئیس حوزه هنری مازندران، پنج شنبه(۳۰فروردین) در اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و تجلیل از هنرمندان شاخص استان در دفتر نماینده ولی فقیه، اظهار کرد: دلاورمردان سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران گل کاشتند و موجب سرافرازی و سربلندی ملت وایران عزیز شدند.

وی ضمن گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی از برنامه های حوزه هنری استان برای ترویج هنر انقلاب و تبیین سیره هملی شهید آوینی خبر داد.  

ترویج هنر انقلاب نیازمند تقویت بودجه فرهنگی است

رئیس حوزه هنری مازندران یادآور شد: به یمن هفته هنر انقلاب برنامه های مختلفی با حضور دستگاه‌های فرهنگی و هنری در استان مازندران برگزار شد.

معصومی گرجی گفت: هنرمند متعهد در حقیقت به دنبال کشف حقیقت هاست و تلاش دارد آثارش در جهت هدایت، صداقت، انسانیت و رشد و تعالی جامعه باشد.

وی افزود: حدود چهار هزار هنرمند در مازندران داریم که متعهدانه و خالصانه برای ترویج آموزه های دینی و ارزش های انقلابی تلاش دارند.

رئیس حوزه هنری مازندران اظهار کرد: فرهنگ، هنر و تاریخ ویترین جامعه و نمود عینی جامعه است باید برای تقویت این حوزه بیش از پیش تلاش شود.

معصومی گرجی گفت: فرهنگ‌مثل هوا در همه جا وجود دارد جریان سازی در حوزه فرهنگ و هنر انقلاب نیازمند حمایت معنوی و نگاه ویژه مسئولین در تخصیص بودجه فرهنگی است.

ترویج هنر انقلاب نیازمند تقویت بودجه فرهنگی است

وی به بودجه محدود حوزه هنری در مقایسه با سایر دستگاه‌های فرهنگی و هنری اشاره کرد و خاطرنشان شد:  متاسفانه به جهت کمبود بودجه د بحث تولید آثار فاخر هنری با مشکل مواجه ایم.

معصومی گرجی گفت: ظرفیت و توانمندی بیشماری در حوزه فرهنگ و هنر این استان وجود دارد و هنرمندان‌ملی فراوانی داریم که باید حمایت شوند.

وی افزود: دیدار چهره به چهره هنرمندان با استاندار، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تخصصی، نواختن زنگ هنر انقلاب، تجلیل از هنرمندان و ایجاد انگیزه بین هنرمندان و... از جمله برنامه های بزرگداشت هفته هنر انقلاب بوده است.

کد خبر 1759452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha