عملیات «وعده صادق» در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی پاسخی دندان‌شکن بود

امام جمعه ارومیه گفت: ایران با موشک و پهپاد بر اساس موازین و قوانین بین المللی، جواب دندان شکنی به جنایات رژیم صهیونیستی داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، امام جعمه ارومیه، امروز، ۳۱ فروردین ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه که در مصلی امام خمینی (ره) شهر برپا شد با اشاره به عملیات وعده صادق و اینکه نظام در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی پاسخی دندان شکن داد، گفت: ایران با موشک و پهپاد بر اساس موازین و قوانین بین المللی، جواب دندان شکنی به جنایات رژیم صهیونیستی داد.


وی افزود: گستاخی رژیم صهیونیستی از حد گذشته بود و این پاسخ نظام تنها یک هشدار بود که اگر رژیم صهیونیستی بخواهد به گستاخی‌های خود ادامه دهد،جوابی قویتر از این دریافت خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: در مجامع بین المللی این تصور حاکم بود که رژیم صهیونیستی شکست ناپذیر است اما ایران نشان داد نه تنها رژیم صهیونیستی قابل شکست بلکه حامیان این رژیم نیز شکست پذیر است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی گفت: سپاه پاسداران طی بیش از ۴۵ سال در کنار ارتش ضمن دفاع از کشور، در بحرانهای اجتماعی نیز حضور داشتند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به شعار سال جاری تاکید کرد: شعار سال باید نصب العین مردم و مسئولین قرار گیرد و ضروری است با برنامه‌ریزی، تا پایان سال منویات رهبری را جامعه عمل بپوشانیم. 

حجت الاسلام قریشی با اشاره به اینکه حجاب و عفت، مسئله‌ای فقهی، شرعی و قانونی است، افزود: قوه قضاییه و نیروی انتظامی و سایر مسئولین وظایف خود را با رعایت موازین شرعی و اخلاقی در این حوزه رعایت کنند و ما نیز از این افراد حمایت کنیم.

کد خبر 1759484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha