عملیات "وعده صادق" سیلی تنبیهی ایران به اسرائیل بود

حجت‌الاسلام مرادپور با یادآوری اینکه عملیات وعده صادق به رخ کشیدن قدرت بازدارندگی ایران بود که محقق شد، افزود: اگر اسرائیل به این حمله واکنش نشان از نادانی آنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام سعید مرادپور، امام جمعه ابهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با دعوت از نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، گریزی به هفته سلامت و اهمیت این موضوع، عنوان کرد: در روایت امده است که توجه به سلامت جز واجبات است و طبعا چیزی که سلامت انسان را به خطر بیندازد حرام است.


وی با تاکید برداینکه توجه به ارکان سلامت به ویژه در خانواده بسیار مهم است ولی گاهی متاسفانه شاهد هستیم که این ارکان به هم خورده است متذکر شد: به طور مثال شاهد افزایش بی‌رویه نمک در غذاها و همچنین نوشیدنی‌های مضری مانند نوشابه هستیم.


وی با اشاره به اینکه یکی از ابزار مهم سلامت حرکت است که متاسفانه امروز ما شاهد بی تحرکی در افراد جامعه هستیم ابراز کرد: ترویج فرهنگ کار که بهترین تفریح در اسلام است و همچنین توجه به ورزش همگانی نیز از ابزاری است که می‌تواند در تضمین سلامت جامعه موثر باشد.


امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه بعضی اوقات هیچ دارویی بدون ورزش اثر نمی‌کند عنوان کرد: به عنوان یک واجب دینی شرعی و عقلی باید به موضوع سلامت و مسائل مربوط به آن توجه جدی داشته باشیم.


وی با تبریک به ملت ایران مقام معظم رهبری و همچنین نیروهای مسلح بابت سیلی محکمی که به اسرائیل زدند افزود: ما به اسرائیل حمله نکردیم بلکه این تنها یک سیلی به آنها برای تنبیه بود.


وی با اشاره به اینکه کشورمان بزرگترین عملیات پهپادی جهان را انجام داد متذکر شد: در طول این چند سال در جنگ روسیه و اوکراین و کشور روسیه تنها ۷۰ پهپاد  طی این مدت شلیک کرده است در حالی که کشور ما در یک شب در عملیات وعده صادق ۱۷۰ پهپاد و ۱۲۰ موشک استفاده کرده است.


وی با بیان اینکه برخی در تلاش هستند این حمله و دستاوردها را کوچک کنند، گفت: در شب حمله به اسرائیل معادل یک ششم کل قدرت موشکی چین در آن شب ما موشک پرتاب کردیم.


حجت‌الاسلام مرادپور با اشاره به اینکه ۲۰ کشور همکاری کردند که این موشک‌ها به اسرائیل نرسد، تصریح کرد: پدافند موشکی اسرائیل که ادعای قدرتمندی آن را دارند تا چهار صبح خنثی شد که این امر نشان از قدرت رزمی ایران است که به ابرقدرت‌ها نشان داد اگر بخواهیم می‌توانیم بزنیم.


وی با اشاره به اینکه ما در هیچ حمله‌ای قصد کشتن نداریم به طور مثال اگر قصد کشتن داشتیم در حمله به عین‌الاسد به جای زاغه مهمات می‌توانسیم استراحت‌گاه نظامیان آمریکا را بزنیم، گفت: دین ما دین آدم‌کشی نیست و ما هم بر اساس آموزه‌های دینی در عین قدرت آدم‌کش نیستیم بلکه می‌خواهیم متجاوز را ادب کرده و صلح را برقرار کنیم.


امام جمعه ابهر با یادآوری اینکه یکی از نکات اصلی در این حمله به رخ کشیدن قدرت بازدارندگی ایران بود که محقق شد، افزود: اگر اسرائیل به این حمله واکنش نشان از نادانی آنان است.


وی با تاکید بر اینکه ما می‌خواستیم هیمنه اسرائیل را در جهان بشکنیم که به این هدف رسیدیم اذعان کرد: قبل از هر کسی درد این سیلی ایران را آمریکا چشید زیرا عظمت آنها در جهان شکست.


حجت الاسلام مرادپور با اشاره به اینکه عظمت این حمله به این بود که ما قبل از حمله اعلام کردیم تا آنها از تمام توان خود استفاده کنند گفت: نتیجه عملیات نیز این بود که اسرائیل به نابودی نزدیک شد و اگر خطایی از آنها سربزند ما با دست بازتر اقدام خواهیم کرد.

کد خبر 1759490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha