مردم قم در حمایت از عملیات «وعده صادق» راهپیمایی کردند

مردم قم پس از اقامه نماز جمعه این هفته در حمایت از عملیات غرور آفرین «وعده صادق» راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، راهپیمایی مردم قم در حمایت از دفاع مشروع نیروهای مسلح ایران مقتدر اسلامی بویژه سپاه عزت‌آفرین، نسبت به پاسخ دندان‌شکن به تجاوز رژیم کودک‌کش صهیونیستی به حریم کنسولگری سفارت ایران اسلامی در کشور سوریه و حمایت از مقاومت مردم مظلوم و مقتدر غزه قهرمان که مقاومت آنان مردم جهان را حیرت‌زده کرده، پس از اقامه نماز جمعه در سراسر استان برگزار شد.

راهپیمایی مردم قم از مصلای قدس به سمت چهارراه شهدا برپا شد و هزاران نفر از اقشار مختلف مردم از زن و مردم و پیر و جوان در حالی که پرچم‌های ایران، فلسطین، حزب الله لبنان و دیگر جبهه‌های مقاومت را در دست داشتند، خوشحالی خود را از پاسخ کوبنده ایران به شرارت‌های رژیم صهیونیستی ابراز کردند.

راهپیمایان علاوه بر تصاویر امام راحل، مقام معظم رهبری و حاج قاسم سلیمانی، تصاویر فرماندهانی از جمله سرلشکر باقری رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح، سردار سلامی فرمانده سپاه هواداران انقلاب اسلامی و سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران را نیز در دست داشتند.

راهپیمایان در شعارهای خود به رژیم اشغالگر قدس متذکر شدند، اگر بار دیگر خطایی مرتکب شوند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پاسخ سخت‌تری به آنان خواهند داد.

مردم ولایتمدار قم در این راهپیمایی ضمن آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل، با اهدای شاخه های گل از اقدام نیروهای نظامی کشور قدردانی کردند.

کد خبر 1759505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha