عملیات وعده صادق جهان را متوجه اسلام و انقلاب اسلامی کرد

آیت الله امان الله علیمرادی گفت: ملت ایران اسلامی به پیروی از پیغمبر اکرم (ص)، امیرالمومنین (ع) و اولاد معصوم آن حضرت در قول و عمل دعوت کننده به اسلام است و با عملیات وعده صادق جهان را متوجه اسلام، انقلاب اسلامی و امام راحل و مقام معظم رهبری کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۳۱ فروردین ماه) آیت الله امان الله علیمرادی در جمع مردم شهرستان جیرفت، گفت: مردم جیرفت در همه اقدامات انقلابی و دینی پیشتاز بوده و هستند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: مردم جیرفت در صحنه های دفاع از اسلام، انقلاب و میهن، در امر به معروف و نهی از منکر در حمایت از نیروهای موثر انقلاب و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و در دفاع و حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانبری امام راحل و از امام خامنه ای (مدظله العالی)  همیشه پیشتاز بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون ملت ایران در دورانی بسر می برد که می خواهد پرچم تمدن اسلامی را به رخ جهانیان بکشاند و خصوصیات زندگی اسلامی را به جهان نشان دهد.

آیت الله علیمرادی بیان کرد: یکی از خصوصیات زندگی اسلامی این است که قرآن کریم فرمود؛ «مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ».

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: ملت ایران با عملیات وعده صادق به همه جهان نشان داد که در برابر زورگویان، قلدران، چپاول گران و ستمگران همواره استوار و مقاوم است و در مواقع لازم تنبیه می کند البته تنبیهی متناسب با خطا و اگر ضرورت ایجاد کند تنبیه های سخت تر با شدت بیشتر اعمال خواهد کرد.

وی تصریح کرد: همچنین ملت ایران نشان داد که با مومنین، مستضعفین و مظلومان جهان رحیم، مهربان و مهرورز است و در جریان جنایاتی که رژیم صهیونسیتی در سرزمین فلسطین و غزه انجام می دهد این ملت و رهبر این ملت پیشتاز حمایت از این مظلومان است.

آیت الله علیمرادی اضافه کرد: این ملت به همه جهانیان نشان داد که خصم و یقه بگیر زورگویان و ظالمان و کمک کار و یار مظلومان است و ما می دانیم که این خصوصیات ملت ایران به معنای حقیقی دعوت عملی به اسلام است.

 نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: ملت ایران اسلامی به پیروی از پیغمبر اکرم (ص)، امیرالمومنین (ع) و اولاد معصوم آن حضرت در قول و عمل دعوت کننده به اسلام است و با عملیات وعده صادق جهان را متوجه اسلام، انقلاب اسلامی و امام راحل و مقام معظم رهبری کرده است.

کد خبر 1759531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha