طلاب خنج و گراش در دوره تکمیلی «بایسته‌های تبلیغی» شرکت کردند

حجت الاسلام اسدی گفت: دوره تکمیلی بایسته‌های تبلیغی ویژه طلاب برادر و خواهر شهرستان های گراش و خنج برگزار شد.

حجت الاسلام احسان اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس گفت: در راستای توانمندسازی مدیریتی و تبلیغی طلاب و روحانیون،دوره کاربردی و مهارتی «بایسته های تبلیغی»بصورت حضوری و آنلاین در گراش برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره با همکاری موسسه سراج منیر(دارالاعلام) شعبه فارس و تدریس حجج الاسلام صبور مدیر این موسسه و حیاتی مقدم از اساتید توانمند کشوری برگزار شده است، افزود: این دوره کاربردی ویژه طلاب برادر و خواهر شهرستان گراش و خنج از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ برگزار شده است.

مسئول مرکز آموزش های کاربردی حوزه علمیه فارس، آشنایی طلاب و روحانیون با مبانی مورد نیاز حوزه های تبلیغی و بصیرتی را از اهداف برگزاری این دوره عنوان کرد و اظهار داشت: نگاه ما از ابتدای سال ۱۴۰۳ در تکمیل برنامه های مقدماتی سال گذشته؛ در استان فارس رشد کیفی مبلغان و مبلغات جهت رسیدن به اوج توانمندی مدیریتی، تبلیغی و...بوده و این مهم در آینده نیز ادامه دارد.

وی همچنین خواستار بهره مندی طلاب از دوره های آموزش کاربردی شد و ابراز امیدواری کرد شاهد پیشرفت بیش از پیش توانمندی طلاب استان فارس در عرصه های تبلیغی و... باشیم.

حجت الاسلام اسدی در پایان از همکاری مدیر موسسه سراج منیر فارس و ائمه جمعه و معاون و رابطین تبلیغ این شهرستان ها قدردانی کرد.

کد خبر 1759576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha