دستاوردهای ارزشمند سپاه پاسداران موجب تقویت روحیه خودباوری شده است

سرهنگ رستمی با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: امروز دستاوردهای سپاه موجب تقویت روحیه خودباروری در جامعه شده است.

سرهنگ پاسدار سیاوش رستمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد با گرامیداشت ۲ اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) بیانگر درایت، دوراندیشی و تدبیر حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه شهرستان دورود افزود: دوم اردیبهشت‌ماه در منظومه سیاسی، اجتماعی، دفاعی و امنیتی ایران اسلامی یادآور تشکیل یکی از مردمی‌ترین، جان برکف‌ترین، ولایی‌ترین و مجهزترین نیروهای نظامی دنیا است که دکترین آن دفاع همه جانبه از مرزهای آبی، خاکی، هوایی، دریایی و اعتقادی کشورمان در برابر تمام تهدیدات عناصر داخلی و خارجی است.

وی خاطرنشان کرد: مرور کارنامه پرافتخار سپاه پاسداران انقلاب در طول دوران انقلاب گواه رشادت و فداکاری مردان بلند اندیشه ای است که در میدان های سخت و دشوار مبارزه با دشمن و صیانت از انقلاب با نثار جان ایستادگی کردند و آلبوم افتخار خود را با نام شهیدان بزرگی همچون همت،باکری، خرازی،کاظمی، باقری، حاج قاسم سلیمانی و صدها شهید والامقام دیگر مزین ساختند.

سرهنگ رستمی با اشاره به دستاوردهای مختلف سپاه پاسداران، آمده است: این نیروی مردمی  بر دانش جوانان متخصص و متعهد خود با تولید تجهیزات بومی و دستاوردهای ارزشمند دفاعی، موجب تقویت روحیه خودباوری در بین آحاد مردم جامعه شده است.

وی خاطرنشان کرد: رشد و پیشرفت روزافزون سپاه در عرصه های نظامی، تحقیقاتی، پژوهشی و علمی در کنار همراهی، وحدت و همدلی با سایر قوای مسلح موجب ارتقای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

فرمانده سپاه شهرستان دورود اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تکیه بر مکتب عاشورا در عرصه‌های ولایتمداری، انقلابی‌گری، مقاومت، پایداری، مبارزه با ظالمان و مفسدین و خدمت صادقانه به مردم جلوه‌های شکوهمند و حماسه‌های ماندگاری رقم زده و با نقش آفرینی‌های مؤثر پرچم استکبارستیزی را در سراسر عالم به اهتزاز درآورده است.

کد خبر 1759587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha