جشن‌های مردمی دهه کرامت با محوریت کانون‌های مساجد برگزار می‌شود

حاج علی اکبری، از برگزاری جشن‌های مردمی دهه کرامت با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: ۱۰ محفل قرآنی نیز به همین مناسبت در مساجد اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، در نخستین جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت در زنجان با حضور دبیر آستان قدس رضوی در زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه از سالروز میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) تا سالروز میلاد با سعادت امام رضا(ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است، گفت: لازم است تا هماهنگی های لازم برای برگزاری جشن ها و برنامه های متناسب با این ایام با دستگاه های مجری انجام شود.

جشن‌های مردمی دهه کرامت با محوریت کانون‌های مساجد برگزار می‌شود

وی از آمادگی مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برای مشارکت در برنامه های دهه کرامت خبر داد و گت: جشن های مردمی دهه کرامت نیز با محوریت کانون های مساجد استان برگزار خواهد شد.

حاج علی اکبری، دهه کرامت را فرصت مناسبی برای معرفی سیره علمی و عملی امام رضا(ع) خواند و یادآور شد: ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) نیز به عنوان روز دختر نامگذاری شده است که می توان از این فرصت برای معرفی آن حضرت به عنوان الگو به دختران استفاده کرد.

جشن‌های مردمی دهه کرامت با محوریت کانون‌های مساجد برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان همچنین از برگزاری ۱۰ محفل قرآنی به همت کانون های فرهنگی هنری در مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: جشن های این دهه با محوریت مساجد اجرا خواهد شد.

در ادامه این جلسه برنامه ریزی جهت حضور نمایندگان اعزامی از سوی اعتاب مقدس در سطح استان زنجان در قالب کاروان زیر سایه خورشید و سفیران کریمه در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر 1759603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha