تلاش دشمن برای فاسد کردن جامعه از طریق رواج بی حجابی

آیت الله عبادی با بیان اینکه دشمن از طریق ترویج بی حجابی می خواهد جامعه را فاسد کند، گفت: مسئله حجاب و عفاف بزرگترین و محبوب ترین بنای جامعه یعنی خانواده را حفظ می کند و یک واجب شرعی، عقلی و علمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز (۱ اردیبهشت) در دیدار با دادستان کل کشور اظهار داشت: ناهنجاری های فرهنگی، تحمیل دشمن است و منحصر به این قضیه نیست و آن ها به هر کشوری وارد شوند به طرق مختلف طرح اولیه شان این است که جامعه را فاسد کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از بنیان های فساد، به هم ریختن خانواده است، افزود: مسئله حجاب و عفاف بزرگترین و محبوب ترین بنای جامعه یعنی خانواده را حفظ می کند.

وی در ادامه بیان کرد: جامعه وقتی هرج و مرج شود تسلیم دشمن خواهد شد اما یک جامعه قانونمند هرگز تسلیم نمی شود و قانون مقدس است و تمام جهان بر قانون استوار است و دشمن همواره در جهت توسعه فساد و قانون شکنی تلاش می کند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه دشمن از طریق ترویج بی حجابی می خواهد جامعه را فاسد کند، افزود: برخی افراد در داخل مستقیما عامل دشمن هستند و نقش عنصر نامطلوب را پیاده می کنند و وابسته هستند و نوع برخورد باید متناسب با آن ها باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: این افراد ماموریت دارند که از طرف دشمن تا جامعه را فاسد کنند و مرگ فرهنگی را رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه برخی از بی حجابی ها به جهل و نادانی بر می گردد، افزود: باید آگاهی ها افزایش پیدا کنند و اکثریت این افراد با یک تذکر منطقی و محبت آمیز، اشتباه را می پذیرند ولی برخی افراد بر شیوه ناهنجاری خود اصرار دارند که تنبیه های قانونی می تواند پاسخگو باشد و بهترین نوع بی دردسر این است که کسانی که با لجبازی قانون را نمی پذیرند، قانون هم ارائه خدمات به آنان را ترک کند.

آیت الله عبادی بیان کرد: مردم بالفطره با ایمان هستند و رعایت حجاب یک واجب شرعی، عقلی و علمی و قانون کشور است و امیدواریم حافظ این ارزش ها باشند.

کد خبر 1759619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha