استفاده کاربردی از هنر مشکلات جامعه را رفع می‌کند

فرماندار بروجرد از هنر به عنوان مقوله‌ای برای برطرف کردن مشکلات جامعه یاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، مسلم مرادی روز شنبه در آیین افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم با اشاره به اینکه معتقدم فرهنگ بر اقتصاد مقدم است؛ افزود: اگر فرهنگ درست شود اقتصاد نیز درست خواهد شد.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه برای کاهش بیکاری باید فرهنگ کار اصلاح شود، افزود: یکی از نکات مهم این طرح مسئله فرهنگ کار است، خیلی از افراد می‌گویند کار نیست اما در اصل آن‌ها در فرهنگ کار دچار مشکل هستند؛  بنابراین با برنامه‌ریزی و با توجه به نیازهای جامعه می‌توان براساس توانمندی به درآمدهای خوبی دست یافت.

وی با اشاره به اینکه حوزه فرهنگ و هنر دارای ظرفیت بالایی در جامعه است، اظهار کرد: از ظرفیت این حوزه باید برای بیان مسایل و مشکلات جامعه بهره‌مند شد.
 


مرادی نشاط اجتماعی را ضرورت جامعه دانست و افزود: برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری می‌تواند به افزایش تعاملات اجتماعی و افزایش احساس تعلق به جامعه کمک کند و این امر نیز باعث امید و نشاط در جامعه می‌شود.

فرماندار بروجرد گفت: انتظار می‌رود با توجه به اینکه بروجرد هنرمندان بسیاری دارد حمایت‌های بیشتری از آنها از سوی وزارت فرهنگ صورت پذیرد.

کد خبر 1759633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha