خیران مدرسه‌ساز استان البرز برای ساخت و تجهیز ۳۰ پروژه آموزشی همراه شدند

مسعودی با اشاره به اینکه در حال حاضر سرانه آموزشی در استان البرز ۳.۲۴ مترمربع است که با تحویل این پروژه های آموزشی این سرانه به ۳.۳۶ مترمربع می رسد گفت: به منظور اجرای ۳۰ پروژه آموزشی در سطح استان ۵ هزار میلیارد ریال نیاز است که سهم خیران از این میزان 2 هزار میلیارد ریال می باشد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، حمید مسعودی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت نیاز استان البرز به مدرسه با توجه به میزان رشد جمعیت پذیری این استان گفت: یکی از مهمترین محورهای زیربنایی در روند تجهیز و ساخت مدارس حضور نیکوکاران و خیران در امر نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز افزود: به منظور اجرای ۳۰ پروژه آموزشی در سطح استان ۵ هزار میلیارد ریال نیاز است که سهم خیران از این میزان 2 هزار میلیارد ریال می باشد. 

به گفته وی، در حال حاضر سرانه آموزشی در استان البرز ۳.۲۴ مترمربع است که با تحویل این پروژه های آموزشی این سرانه به ۳.۳۶ مترمربع می رسد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین شهرستان های پرجمعیت استان البرز شهرستان فردیس است توضیح داد: با هماهنگی های به عمل آمده تدابیری اتخاذ شده است که بیشترین میزبان سهم این نوسازی ها به شهرستان فردیس اختصاص یابد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز خاطرنشان کرد: سال گذشته تعداد ۶۰ پروژه در دست احداث بود که در طول سال ۲۳ پروژه جهت بهره برداری به اداره کل آموزش و پرورش استان تحویل شد.

گفتنی است، استان البرز نسبت به دیگر استان های کشور از سهم دانش آموزی بالایی برخوردار است و با توجه به رشد مهاجرت در این استان ضروری است روند توسعه و تجهیز مدارس استان ارتقاء پیدا کند. 

کد خبر 1759642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha