افزایش ۱۹ برابری بودجه سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان جنوبی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم بودجه این نهاد از افزایش ۱۹ برابری برخوردار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سید محمد اسماعیل فاطمی- مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان جنوبی امروز (۱ اردیبهشت) در نشست شهرداران استان با استاندار خراسان جنوبی از افزایش ۱۹ برابری بودجه سازمان همیاری شهرداری ها از ابتدای دولت سیزدهم خبر داد و اظهار کرد: این بودجه از ۶۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ به هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در سال جاری رسیده است.

وی بودجه سازمان در سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ را به ترتیب، ۶۰ میلیارد تومان، یکصد میلیارد تومان، ۱۶۰ میلیارد تومان و هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با توجه به تعریف ۷ پروژه اصلی و ریز پروژه در استان امید است این موارد ۱۰۰ درصد محقق شود تا بتوان پشتیبانی قابل قبولی از شهرداری ها صورت گیرد.

دکتر فاطمی ارائه خدمات رفاهی و پشتیبانی شامل برگزاری دوره های آموزشی برای شهرداران، پرسنل و... را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: دارایی های سازمان در سال ۱۴۰۲ به حدود ۲۰ هکتار رسید که به میزان ۱۹ سال گذشته و از بدو تأسیس سازمان همیاری شهرداری ها، املاک اضافه شده است.

وی از دیگر اقدامات به پیگیری و به سرانجام رسیدن تفکیک و تقسیم سهام خراسان جنوبی از خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: با توجه به عدم نقدینگی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در این زمینه مقرر شد سهام خراسان جنوبی در یکی از شرکت های سودآور مجموعه سازمان همیاری شهرداری سرمایه گذاری شود و این مهم به زودی به امضای استاندار، معاونان و... خواهد رسید.

کد خبر 1759643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha