۹۴۰نمایندگی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کشورفعالیت دارند

چوپانی از فعالیت ۹۴۰ نمایندگی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در کشورخبردادوگفت: این بنیاد در حال حاضر مسئولیت کمیته ملی حمایتهای اجتماعی سراسر کشور را بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ فاطمه چوپانی- مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها درحاشیه  اهداء ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان استان سمنان، با بیان اینکه بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در سال ۱۳۸۰ در مشهد مقدس تأسیس شد گفت: این بنیاد در حال حاضر بیش از ۹۴۰ نمایندگی در سراسر کشور تأسیس کرده و هدفش فقرزدایی از خانواده های نیازمند سراسر کشور است.

وی خانواده های هدف این بنیاد را خانواده های ایتام، سرپرست خانوار، نخبگان تحصیلی مستعد و اهدا جهیزیه به زوجین نیازمند عنوان کردوافزود: این بنیاد در حال حاضر بیش از ۴۵۰ هزار نفر را در سراسر کشور با پرداخت مستمری به خانواده های تحت حمایت، اهدا جهیزیه به شکل اقلام و اجناس غیر نقدی و نقدی و در بخش نخبگان تحصیلی هم به دانش آموزان و دانشجویان مستعد در بخش تحصیلی حمایت می کند.

به گفته چوپانی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها از همراهی بیش از ۱ میلیون و۳۰۰ هزار خیّر در کشور بهره‌مند می باشد.

مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها همچنین از خدمات خوب بنیاد به بیماران صعب‌العلاج برای یاری آن‌ها خبر داد و اظهار داشت چه کسانی که ۵ هزار تومان کمک نقدی می‌کنند و چه افرادی که چند صد دستگاه یخچال اهدا می‌کنند قطعا هر دو دسته، خیّر در نظر گرفته می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در بحث جهش تولید نه تنها امسال بلکه در سال های گذشته نیز این بنیاد در بحث اشتغال و کارآفرینی به زنان سرپرست خانوار و خانواده هایی که کم درآمد و مستعد هستند حمایت می کند.

وی با تأکید براینکه در موضوع جهش تولید و عمل به شعار سال نه تنها امسال بلکه در سال های گذشته هم این بنیاد در بحث اشتغال و کارآفرینی برای زنان سرپرست خانوار و خانواده هایی که کم درآمد با ایجاد کارگاه های دستمال کاغذی و یکبار مصرف حمایت کرده است ادامه داد : بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها امسال که سال جهش تولید با مشارکت مردم است این بخش را محکم تر پیش می برد تا بتواند در استانها و بویژه استانهای کم برخوردار و محروم کارگاه های تولیدی بیشتری راه اندازی کند.

مدیر قرارگاه اجتماعی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها درباره اهداء جهیزیه به نوعروسان نیازمند گفت: همزمان با سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت که در استان های مختلف حضور پیدا می کنند، این بنیاد همسو و همگام با این این سفرها اقدام به برگزاری همایش اهداء جهیزیه به زوج های نیازمند در این استان ها دارد.

چوپانی با اشاره به اهدای تعداد۱۱۰ جهیزیه  نوعروسان استان سمنان به ارزش هر یک ۵۰میلیون تومان است اظهار داشت : در بحث خرید جهیزیه تمام کالاهایی که خریداری می کنیم ایرانی است.

کد خبر 1759652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha