دولت سیزدهم  پیگیر رفع مشکلات مردم محروم و کم‌برخوردار کشور است

حجت الاسلام احمد صالحی گفت: دولت سیزدهم با اهتمام ویژه پیگیر رفع مشکلات مردم محروم و کم‌برخوردار کشور است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام احمد صالحی - رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهور با حضور در مراسم اهداء ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان استان سمنان، با بیان اینکه آبشار عاطفه به داخل کشور بسنده نکرده و از مرزها هم عبور کرده است گفت:  مهر و عاطفه کشورهای دیگر را هم دربرگرفته و بسیاری از کشورهای اسلامی هم مشمول این مهر و محبت رضوی از یاد آبشار عاطفه ها شده اند.

حجت الاسلام صالحی خاطر نشان کرد: در دولت مردمی سیزدهم که افتخارش خادمی امام رضا(ع) است این بنیاد پر از خیر و برکت در کنار دولت برای گره گشایی از کار مردم همت می کند و در هر سفر استانی خادم امام رضا(ع) و خادم مردم در کنار دولت برای گره گشایی از مردم حضور دارد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهوری گفت: این نقش آفرینی و تبلور خدمت صادقانه را از طرف عزیزان و از طرف دولت از مجموعه بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها قدرشناسی می کنیم.

وی اظهارامیدواری کرد: همه مجموعه های مشابه در سراسر کشور بتوانند الگو گیری و نقشه راه انتخاب شده در این مجموعه را برای خدمت رسانی بی منت به مردم عزیز کشورمان را نقش آفرینی داشته باشند.

حجت الاسلام صالحی ادامه داد: در سفرهای استانی که مردم چشم به راه گشودن مسیرهایی برای حل مشکلاتشان هستند البته با کمک دولت و به همت خیرین و نیروهای مردمی و نهادهای بومی و خدمت گزار و حلقه های واسط و گروه های جهادی بتوان انشاالله حل مشکلات مردم عزیزی که مستحق بهترین ها هستند در طول سالها و ماههای آتی شاهد باشیم.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهوری تصریح کرد: دولت سیزدهم همواره بر کاستن مشکلات مردم نیازمند مصمم است و در سفرهای ریاست جمهوری هم این نگاه به خوبی احساس می‌شود.

وی اظهار کرد: در سفر به استان سمنان نیز درخواست مردمی احصا و قطعا توجه به رفع مشکلات مدنظر قرار دارد.

همزمان با سفر رییس جمهور به استان سمنان به همت بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها ۱۱۰ سری جهیزیه به زوجین این استان اهدا شد.

دولت سیزدهم  پیگیر رفع مشکلات مردم محروم و کم‌برخوردار کشور است

دولت سیزدهم  پیگیر رفع مشکلات مردم محروم و کم‌برخوردار کشور است

کد خبر 1759654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha