یوز ایرانی نماد عملیات «وعده صادق» شد

عضو مسجدی کانون فرهنگی و هنری محبان ام ابیها (س) ارومیه با یوز ایرانی، قدرت ایران را در عملیات «وعده صادق» ترسیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، مریم نوروزی، هنرمند جوان و مستعد کانون فرهنگی هنری محبان ام ابیها(س) که از سال ۹۶ فعالیت هنری خود را در زمینه سیاه‌قلم آغاز کرده و از سال ۹۹ به صورت مجازی و حضوری کلاس های طراحی برگزار کرده و در سال ۱۴۰۰ با حمایت کانون فرهنگی هنری محبان ام ابیها (س) کلاس های طراحی و نقاشی را با جدیت بیشتری برگزار کرده است.

یکی از آثار شاخص مریم نوروزی، نقاشی سیاه قلم «خطابه غدیر» است که در سال ۱۳۹۹ مقام اول استانی و سوم کشوری را کسب کرد و این اثر، صحنه ای از خطبه پیامبر اکرم (ص) در غدیرخم را به تصویر می کشد.

یوز ایرانی نماد عملیات «وعده صادق» شد

یکی دیگر از آثار شاخص این نوجوان مسجدی، نقاشی آبرنگ «پرتره سردار سلیمانی» است که در سال گذشته در نمایشگاه گروهی نگارخانه میلان حضور داشت و این اثر، چهره سردار سلیمانی را با خطوطی ظریف و رنگ هایی ملایم به تصویر می کشد.

سومین اثر این هنرمند مسجدی این است که با یوز ایرانی، قدرت ایران را در عملیات «وعده صادق» به تصویر کشیده است.

مریم نوروزی در مورد این اثر هنری خود گفت: من این اثر را با هدف نشان دادن قدرت و اقتدار ایران در برابر دشمنان خلق کردم.

 وی افزود: .من می‌خواستم با این اثر به مردم ایران بگویم که ما در برابر هیچ دشمنی سر خم نمی‌کنیم و با قدرت و اقتدار از کشورمان دفاع خواهیم کرد.

نوروزی ادامه داد:من سعی می کنم در آثارم، علاوه بر زیبایی بصری، به مفاهیم و پیام های اخلاقی و انسانی نیز توجه داشته باشم و   معتقدم که هنر می تواند نقش مهمی در انتقال مفاهیم و پیام های انسانی داشته باشد.

کد خبر 1759656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha