هلال احمر شیروان هفت میلیارد ریال کمک هزینه درمانی پرداخت کرد

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان شیروان گفت: جمعیت هلال احمر این شهرستان سال گذشته، هفت میلیارد ریال کمک هزینه بلاعوض خرید دارو، تجهیزات پزشکی و درمانی پرداخت کرده است.

محسن نوروزی، مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این مبلغ به ۳۶۰ نفر از خانواده های نیازمند و آسیب پذیر در مناطق شهری و روستایی پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: همچنین کمک هزینه جراحی، دارو، آزمایشات، ویزیت پزشک، توانبخشی، دندان پزشکی، اروتز و پروتز و گفتار درمانی از دیگر خدماتی بوده که هزینه آن برای نیازمندان پرداخت شده است.

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان شیروان خاطرنشان کرد: بیمارانی که توانایی پرداخت هزینه های درمانی خود را ندارند با ارائه معرفی نامه از کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و معتمدین محلی می توانند برای دریافت قسمتی از هزینه های پزشکی خود به جمعیت هلال احمر شهرستان مراجعه کنند.

نوروزی اضافه کرد: طی مدت یاد شده، ۲۷۰ نفر از بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر شیروان خدمات رایگان گرفتند.

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان شیروان ارزش تجهیزات موجود در بانک امانات هلال احمر شهرستان که از سوی مردم اهدا شده است، را پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هزینه تهیه تجهیزات پزشکی برای بیماران نیازمند، بسیار زیاد و سرسام آور است، مشارکت مردم در تجهیز بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر می‌تواند کمک بزرگی به این بیماران باشد.

وی راه‌های مشارکت در این موضوع خیر را اهدای تجهیزات پزشکی نو یا دست دوم و اهدای کمک‌های مالی اعلام کرد.

جمعیت هلال احمر به عنوان نهادی بشردوست همواره نقش محوری در فعالیت های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است.

کد خبر 1759699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha