اجرای برنامه‌های محتوایی در کنار اعزام به مرقد امام در دستور کار قرار گیرد

مخلص الائمه با اشاره به ایام سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: اجرای برنامه های محتوایی در کنار اعزام اقشار مختلف به مرقد امام خمینی(ره) در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، فرزاد مخلص الائمه با اشاره به فرا رسیدن ایام ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، به برگزاری هر چه با شکوهتر برنامه های ارتحال امام خمینی(ره) در استان مرکزی اشاره کرد و گفت: این برنامه ها باید همچون سنوات گذشته با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شود.

استاندار استان مرکزی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای حضور ۸ هزار نفر از استان مرکزی در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) اندیشیده شده است، افزود: امسال باید علاوه بر برنامه های گذشته برای مراسم ارتحال حضرت امام(ره) اقداماتی نوآورانه با مشارکت همه دستگاه ها انجام شود.

وی با اشاره به اینکه امسال علاوه بر اعزام به مرقد مطهر امام در تهران و بیت تاریخی ایشان در خمین، اقدامات و برنامه‌هایی با محوریت سازمان‌های فرهنگی در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: باید اقدامات لازم، برای اجرای برنامه‌ها  هر چه سریع‌تر به دستگاه‌ها ارائه شود تا یک کار غنی و محتوایی خوب را شاهد باشیم.

این مقام ارشد استان با تاکید بر اینکه باید در راستای اعزام تمام اقشار به ویژه جوانان و نوجوانان به مراسم سالگرد ارتحال امام توجه شود، اظهار داشت: علاوه بر اعزام، کمیته فرهنگی باید برنامه ها محتوایی مناسب برای این ایام نیز در نظر گیرد.

مقام عالی دولت با اشاره به اینکه استان مرکزی و شهرستان خمین زادگاه امام خمینی(ره) است، ادامه داد: استان مرکزی تنها استانی است که هم باید اعزام به بیت امام (ره) در خمین و مرقد امام (ره) در تهران را پوشش دهد که هماهنگی کار با محوریت فرمانداران و مسئولیت حمل و نقل و تدارکات بر عهده‌ی کمیته‌های مربوطه است.

مخلص الائمه همچنین با بیان اینکه در دو سال گذشته برنامه‌های محتوایی بیت امام (ره) در خمین ارتقا پیدا کرده است، اظهار داشت: لازم است امسال برنامه‌های ویژه‌تری برای سالگرد ارتحال امام راحل پیش‌بینی شود.

کد خبر 1759799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha