توجه به مباحث فرهنگی و اجتماعی رویکرد مجموعه شهرداری است

قربانی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی و توجه به مسایل فرهنگی، گفت: رویکرد شورای اسلامی، شهرداری و سازمان فرهنگی و اجتماعی توجه به مباحث فرهنگی و اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، داود قربانی، عصر امروز یکشنبه (۲ اردیبهشت) در آئین گرامیداشت روز سعدی، گفت: سعدی از گنجینه‌های با عظمت در فرهنگ ایران اسلامی است که باید آثار ایشان در جامعه بیش از پیش نهادینه شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک با اشاره به شعر سعدی که بر سر درب سازمان ملل نیز نگاشته شده و بنی آدم را اعضای یک پیکر دانسته است، افزود: متاسفانه امروز شاهد جنایات زیادی از سوی رژیم کودک کش و حامیان آنها هستیم که به این مهم توجه نداشته و جان انسان های بی گناه برای آنها ارزش نداشته است.

وی با اشاره به اینکه به برکت اقدام ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاهد بودنیم که یک ضرب شست اساسی به استکبار جهانی نشان داده شد، ادامه داد: هیمنه پوشالی و گنبد کاغذی که روی آن حساب باز کرده بودند فرو ریخت.

این مقام مسئول با بیان اینکه شورای ششم و مجموعه شهرداری توجه ویژه ای به مباحث فرهنگی شهر دارند، بیان کرد: در این راستا فعالیت های گسترده ای انجام شده و همواره در حال انجام است.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک، افزود: امید است اقدامات شورای اسلامی و شهرداری اراک، موجب رضایت مندی مردم را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک با برنامه‌ریزی مدون در تلاش است تا بهترین‌ها را برای مردم اراک رقم بزنند، اظهار داشت: در سال ۱۴۰۳ در حوزه‌های تفرجگاهی، عمرانی و فرهنگی شاهد پروژه‌های جدید در این کلانشهر خواهیم بود.

کد خبر 1759817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha