پیام تبریک مفتی شیخ راویل عین‌الدین به مقام معظم رهبری

مفتی شیخ راویل عین‌الدین، رئیس اداره دینی مسلمانان روسیه و شورای مفتیان این کشور به مناسبت زادروز حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) پیام تبریک ارسال کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مفتی شیخ راویل عین‌الدین، رئیس اداره دینی مسلمانان روسیه و شورای مفتیان این کشور به مناسبت زادروز حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)پیام تبریک ارسال کرد که متن پیام بدین شرح است :

برادر عزیز

آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای

از جانب اداره دینی مسلمانان روسیه، شورای مفتیان، امت ۲۵ میلیون نفری روسیه و نیز از جانب خود ۸۵ امین زادروز شما را تبریک گفته و از خداوند متعال برای شما سعادت و الطاف الهی مسئلت دارم.

شما یک شخصیت مسلمان مورد احترام و سرشناس و رهبر معنوی مردم ایران هستید؛ مردمی که وارث تاریخی پربار و نماینده بخش مهم و تاثیرگذاری در جهان اسلام هستند.

 دعوت شما به معنویت و ارزش‌های اخلاقی جهانی، تداوم‌بخش سنت‌های مسلمانان در جهت استقرار عدالت و تحکیم صلح و تمام فعالیت‌ها و تلاش‌های شما برای اتحاد امت جهانی معطوف به تحقق فرامین خالق متعال است.

باشد که خداوند متعال تلاش‌های شایسته و خداپسندانه شما را برای دین مبارک اسلام و منافع مسلمانان بپذیرد و جهانی عادلانه را برای ملت‌ها برقرار سازد.

مفتی شیخ راویل عین‌الدین

۱۹ آوریل ۲۰۲۴

کد خبر 1759843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha