فعالیت قطب های فرهنگی و دینی، بهترین راهکار در مبارزه با بدحجابی

استاندار خراسان شمالی گفت: فعالیت قطب های فرهنگی و دینی، بهترین راهکار در مبارزه با بدحجابی است.

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اجرای طرح نور را مطلوب ارزیابی و اظهارکرد: تداوم در اجرای صحیح این طرح و پشتیبانی فرهنگی از آن موجب به صفر رساندن بی حجابی در سطح جامعه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بسترسازی فرهنگی و ایجاد قطب های فرهنگی برای مبارزه با بی حجابی نیازمند برنامه ریزی است.

حسین نژاد با اشاره به نقش روحانیون و حوزه های علمیه در اجرای اینگونه طرح ها عنوان کرد: توانمندی های مجموعه حوزه علمیه در قالب اجرای یک برنامه برای مبارزه با بی حجابی و هجمه فرهنگی باید بکار گرفته شود.

استاندار خراسان شمالی بر تعریف پروژه در اجرای برنامه های فرهنگی در استان تاکید کرد و افزود: در جامعه اگر از ارزش های دینی  و تقید به قانون و هنجارهای اجتماعی کاسته شود بستر برای نفوذ قدرت های سلطه قوت خواهد گرفت و فرصت برای هجمه های آنان فراهم می شود اما این در حالیست که از ارکان مهم تداوم انقلاب اسلامی تقویت ارزش های دینی و اسلامی است.

حسین نژاد اضافه کرد: توجه به امر عفاف و حجاب و صیانت از آن یعنی توجه به امنیت عاطفی کانون خانواده و امروز یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌ها برای همین مسئله است.

وی بیان کرد: حجاب و عفاف در هر جامعه‌ای به ایجاد سلامت اجتماعی و فرهنگی و آرامش و امنیت اخلاقی در جامعه کمک می‌کند و جامعه اسلامی باید در این مورد سرآمد باشد.

کد خبر 1759905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha