رشد اقتصادی و افزایش تولید باعث نجات کشور از وابستگی می شود

فرماندار شهرستان شیروان در خصوص تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردمی) گفت: رشد اقتصاد، تولید، اشتغال و صادرات نیازهای کشور بوده و باعث نجات کشور از وابستگی و موجب بی اثر کردن تحریم‌ها خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ دولت اسماعیل زاده، فرماندار شهرستان شیروان دوشنبه شب در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهارکرد: پیش از همه چیز باید نگاهمان را تغییر دهیم.

 وی عنوان کرد: باید ظرفیت‌های شهرمان را احصاء کنیم و قبول کنیم که دشمنانی داریم که نمی‌خواهند ما رشد اقتصادی داشته باشیم لذا حتماً مدیران اقتصادی و تولیدی باید یک برنامه عملیاتی که هم با سرعت انجام می‌گیرد و هم جهادی صورت گیرد برای حوزه خود تعریف نموده، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان و برنامه عملیاتی افزایش تولید را مدون کنند.

اسماعیل زاده خاطرنشان کرد: تحقق شعار سال نیازمند همکاری و هم افزایی و داشتن برنامه توسط همه دستگاه‌ها است.

 نماینده عالی دولت در شهرستان شیروان اضافه کرد: خدمت به مردم به ویژه مردم شیروان که مردمانی نجیب و انقلابی و ولایتمدار هستند وظیفه و اولویت مدیران بوده لذا تسهیل امور مردم،تسریع در پاسخ گویی و  تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی از مهمات کار در ادارات می‌باشد.

 اسماعیل زاده بیان کرد: تقاضای ما از تمامی مدیران این است که برنامه ای عملیاتی کامل و دقیق برای حوزه کاری تحت مدیریت شان تدوین کرده و با توجه به نزدیکی اعلام اعتبارات سال جدید جهت جذب اعتبار برای طرح‌های اجرایی اقدام کنند.

 وی تصریح کرد: همه مسئولان باید خدمات نظام و دولت را به طور شفاف و کامل از طریق رسانه‌ها به مردم منعکس کنند تا به جهاد تبیین که فرمایش رهبری است  جامعه عمل پوشانده باشند.

 وی در خصوص حمایت مردم عزیز شهر شیروان از پاسخ موشکی سپاه و نیروهای مسلح به اسرائیل غاصب و به طور همزمان همراهی ایشان با اجرای طرح نور تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 1759988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha