حمایت از طرح های فناورانه در راستای شعار سال

معاون طرح و برنامه ریزی و مالی دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان شمالی گفت: با توجه به نام گذاری شعار توسط مقام معظم رهبری، حمایت از طرح های فناورانه باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ علی احسانی، معاون طرح و برنامه ریزی و مالی دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان شمالی در جمع مسئولان دانشکده فنی و حرفه ای پروفسور حسابی شیروان اظهارکرد: طرح های فناورانه باید مورد توجه و  حمایت قرار گیرد زیرا در این صورت علاوه بر تولید، اشتغالزایی خوبی به همراه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: همچنین جوانان امروز به این طرح ها علاقه مند و راغب هستند و ادامه دادن آنان در این مسیر موفقیت های ارزنده ای به دنبال خواهد داشت.

در این جلسه فناوران مرکز رشد علمی بسیج شیروان طرح های کندوی زنبور عسل هوشمند، ساخت خانه پیش ساخته هوشمند، دستگاه خشک کن زعفران مکانیزه، صافکاری و نقاشی خودرو با روش های نوین، مولد تولید نیرو بدون سوخت اولیه، دستگاه سنجش ضربان قلب از طریق فرکانس مادون قرمز را ارائه دادند.

 در ادامه شرایط ثبت اختراع و پژوهشگری، تیم سازی و استقرار طرح در مرکز رشد، حمایت های مادی و معنوی در جهت رسیدن به محصول ایده آل و همچنین پیشنهاد انعقاد قرارداد ساخت مشترک کندوی زنبور عسل هوشمند با همکاری دانشکده فنی و حرفه ای و تشکیل کارگاه آموزشی صافکاری و نقاشی خودرو به سبک نوین برای دانشجویان و نوجوانان علاقه مند با محوریت پایگاه علمی شهید مهندس زرهرن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 1759994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha