مسابقه شعر و نقاشی «وعده صادق» برگزار می شود

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان گفت: مسابقه شعر و نقاشی وعده صادق در شیروان برگزار می شود.

زهره بابایی، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: دفتر امام جمعه با همکاری نهادها و ادارات شهرستان شیروان، مسابقه شعر و نقاشی وعده صادق برگزار می کند.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقه ویژه دانش آموزان تا پایه نهم با موضوعات غزه، فلسطین، قدس و مقاومت است.

بابایی عنوان کرد: بخش شعر این مسابقه سبک نو و کلاسیک برای بزرگسالان و نوجوانان خواهد بود که علاقه مندان باید آثار خود را تا ۱۲ اردیبهشت ماه به دفتر امام جمعه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش شهرستان تحویل دهند.

 مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان بیان کرد: به آثار منتخب، جوایز نفیسی اهداء خواهد شد که همراه با اختتامیه و تقدیر از نفرات برگزیده در محفل شعر است.

بابایی اضافه کرد: دانش آموزان همیشه در برگزاری اینگونه مسابقات پیشگام بوده و استقبال خوبی داشتند ضمن اینکه باعث اگاهی و آشنایی بیشتر آنان در موضوعات مربوطه می شوند باید دستگاه های فرهنگی زمینه ایجاد چنین برنامه هایی را بیشتر فراهم کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن بسیاری از کودکان مظلوم همه باید جنایات دشمنان آشنا شدند که موجب خشم و ناراحتی تمام ملت ایران شدند و راهپیمایی و تظارهات بسیاری در حمایت از این مردم مظلوم صورت گرفت.

کد خبر 1759995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha