۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج اعزام می شوند

برزگر از اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع در سال‌جاری خبر داد و گفت: بهره‌مندی جامعه ایثارگری از برکات سفر حج و جلب رضایتمندی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف اعزام آنها به حج تمتع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، عباس برزگر، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در جمع خبرنگاران از ارائه آمار نهایی سهمیه بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان خبر داد و اظهار کرد: ۵۵ نفر از جامعه ایثارگری در کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ در قالب کاروان‌های مختلف اعلامی سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند.

وی تصریح کرد: سهمیه اعزام به حج تمتع به والدین، همسر و فرزندان شهدا، کلیه جانبازان و آزادگان و همسران ایشان به ترتیب اولویت اعلامی از سوی مرکز تخصیص پیدا کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: بهره‌مندی جامعه ایثارگری از برکات سفر حج و جلب رضایتمندی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف اعزام آنها به حج تمتع است.

وی در ادامه از برپایی میز خدمت به صورت فصلی با حضور مسئولان دادگستری برای رسیدگی به مشکلات حقوقی خانواده های شهدا و ایثارگران خبر داد و گفت: استقرار میز خدمت در شهرستان‌ها در مناسبت‌های ویژه، اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدای دارای مشکلات حقوقی در راستای پیگیری مشکلات مورد تاکید است.

کد خبر 1760031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha