اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی

معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون برای تهیه لوازم ضروری زندگی خانواده های تحت حمایت بالغ بر ۱۶۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی، سید رضا حسینی امروز (۴ اردیبهشت) در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به هفته ملی سلامت خانواده از اول تا هفتم اردیبهشت گفت: خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با هدف تأمین، بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آنها انجام می‌شود.

وی افزود: در این راستا در مدت یاد شده چهار هزار و ۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به ارزش ۱۶۵ میلیارد ریال بین مددجویان تحت حمایت توزیع شده است.  

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با اشاره به اینکه این وسایل از تولیدات داخلی، که شامل کولر آبی، بخاری گازی، یخچال، آبگرمکن گازی، ماشین لباسشویی و ... بوده است خاطر نشان کرد: رفع فقر و محرومیت‌زدایی، تقویت بنیه فرهنگی و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است. 

حسینی بیان کرد: براساس ‌نیازسنجی‌های انجام‌شده به ‌منظور تامین نیازهای ضروری تمامی خانوارهای تحت حمایت، ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی خیرین، برای هم افزایی کمک‌های مردمی و ظرفیت‌های موجود در سازمان‌ها و نهادها نیاز به توجه هر چه بیشتر مسئولان است تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای ضروری اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشیم.

کد خبر 1760033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha