جهرم میزبان همایش «مرجعیت شیعه؛ حکمرانی و تمدن اسلامی» می‌شود

همایش «مرجعیت شیعه؛ حکمرانی و تمدن اسلامی» اردیبهشت ماه امسال در شهرهای شیراز و جهرم برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، در جلسه ای که با حضور امام جمعه جهرم، فرماندار ویژه، رییس دانشگاه جهرم،جانشین فرمانده سپاه،رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده تیپ نیرو مخصوص ۳۳المهدی(عج) در آرامگاه خاندان معظم آیت اللهی برگزار شد،حاضرین در خصوص برگزاری همایشی با شکوه در صدمین سال ارتحال مبارز نستوه و  فقیه عالیقدر، آیت الله سید عبدالحسین نجفی لاری پیشنهادات و نظرات خود را مطرح کردند.

در این جلسه حجت الاسلام محمد حسین امام جمعه جهرم مدبر بیان داشت: مقام معظم رهبری حفظه‌الله به‌عنوان گوهر شناس دوران ما، ۸ نفر از علمای مجاهد تشیع را معرفی کردند که یکی از آنان مرجع عالیقدر، آیت الله العظمی سید عبدالحسین نجفی لاری است و لذا بایستی مراسمی که قرار است برگزار شود در شان ایشان بوده و با شکوه هرچه تمام تر برگزار گردد.

حجت الاسلام محمد عباس زاده رئیس دانشگاه جهرم نیز با بیان این که مجوز نشست علمی این همایش از isc گرفته شده اظهار داشت: مقالات ارائه شده در این همایش به عنوان مقاله علمی معتبر شناخته خواهند شد.

وی افزود با توجه به شرایط حاضر و ایستادگی جبهه مقاومت ،بجاست که در همین راستا  اندیشه های مبارزه و ایستادگی آیت الله العظمی سید عبدالحسین نجفی لاری در برابر استعمار و استبداد مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 1760041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha