روش‌های پرداخت زکات به صورت شفاف به اطلاع مردم رسانده شود

حجت الاسلام مدبر گفت: باید اطلاع رسانی روش های پرداخت زکات از جمله  پرداخت از طریق کارتخوان نانوایی ها به صورت شفاف تر و زودتر به اطلاع عموم رسانده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر در دومین جلسه شورای زکات شهرستان جهرم در سال ۱۴۰۳ که با حضور اعضای شورای زکات و با موضوع گزارش عملکرد جمع آوری زکات فطره، در دفتر امام جمعه برگزار شد، از تلاش های صورت گرفته در زمینه جمع آوری و توزیع زکات فطره قدردانی کرد و گفت: امسال همکاری و تلاشهای بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است.

رئیس شورای زکات شهرستان جهرم افزود: باید اطلاع رسانی روش های پرداخت زکات از جمله  پرداخت از طریق کارتخوان نانوایی ها به صورت شفاف تر و زودتر به اطلاع عموم رسانده شود.

ابوالفضل عرفانیان دبیر شورای زکات نیز گفت: در سال ۱۴۰۳ اولین و دومین جلسه شورای زکات به علت تقارن با ماه مبارک رمضان به موضوع زکات فطریه  اختصاص یافت.

وی ادامه داد: امسال با به کارگیری ۲۹ نیرو و همکاری دیگر اعضای شورای زکات از چند روز قبل از عید فطر فعالیتهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی به صورت میدانی و فضای مجازی آغاز شد.

عرفانیان ادامه داد: با توجه به اهمیت  پرداخت زکات و همکاری تمامی دستگاه در این زمینه پیشنهاد می گردد ،ادارت شهرداری ، صنعت و معدن ، اوقاف نیز به اعضای شورای زکات اضافه گردند .

در ادامه نمایندگانی از  فرمانداری  و ادارات جهاد کشاورزی ، بهزیستی ، دارایی و  سازمان تبلیغات اسلامی عملکرد و همچنین نظرات اداره خود در زمینه همکاری در جمع‌آوری زکات فطریه را بیان کردند.

کد خبر 1760047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha