طرح مسافر بهشت اجرا می شود

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: طرح مسافر بهشت که یک طرح آموزشی معرفتی است در جیرفت برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: طرح مسافر بهشت که یک طرح آموزشی معرفتی است در جیرفت برگزار می شود.

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان افزود: این طرح در واقع یک دوره آموزشی تبیین سبک زندگی امام حسین (ع) است.

وی بیان کرد: این طرح ششم اردیبهشت ماه در یک بازه زمانی یکروزه ویژه پسران گروه سنی ۱۳ تا ۱۷ برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سعیدی ابراز کرد: قرار است ما در طرح مسافر بهشت، سبک زندگی و احادیثی از امام حسین (ع) را برای نوجوانان  بیان کنیم و در کنار این برنامه ها زیارت عاشورا و زیارت اربعین نیز قرائت خواهد شد.

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان خاطرنشان کرد: هدف از طرح مسافر بهشت، معرفت زایی نوجوانان نسبت به امام حسین (ع) و الگوپذیری از آن حضرت است.

وی تصریح کرد: اجرای این طرح باعث کسب معرفت و معنویت در نوجوانان خواهد شد و قطعا نوجوانانی که در طرح مسافر بهشت شرکت خواهند کرد در امور دنیوی، تحصیل و اخلاق خصوصا در بحث نماز و احترام به والدین از آن حضرت مدد و الگو می گیرند.
 
حجت الاسلام سعیدی اضافه کرد: در راستای اجرای طرح مسافر بهشت، مسابقات ورزشی فوتسال نیز هفته آینده ویژه شرکت کنندگان در این طرح برگزار خواهد شد.

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان عنوان کرد: اجرای سرود بچه های بهشت،  برنامه ورزش زور خانه ای و ورزش رزمی، مولودی خوانی و آزمون از جزوه آموزشی مسافر بهشت از سایر برنامه های این طرح خواهد بود.

وی یادآور شد: طرح مسافر بهشت در محل کانون پرورش فکری نوجوانان برگزار می شود.

کد خبر 1760050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha