بزرگداشت حادثه پنجم اردیبهشت در کانون‌های مساجد طبس

حجت الاسلام آیین پرست گفت: همزمان با سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در حادثه پنجم اردیبهشت در کانون های فرهنگی هنری مساجد طبس طرح تلاوت نور، نشست بصیرتی، نمایشگاه عکس و آیین شکرگزاری اجرا می شود.

حجت الاسلام مهدی آیین‌پرست، مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز رسانه باعث شده است که در ذهن دنیا و عده‌ای از جوانان ما این مسئله هدایت شود که قدرتی بالاتر از آمریکا نیست.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی با استفاده از رسانه و خصوصاً سینما یک قدرت تخیلی برای خودشان ساختند و به خورد دنیا داده اند، ادامه داد: حادثه صحرای طبس بار دیگر این آیه قرآن را یدالله فوق ایدیهم را به همگان ثابت کرد.

حجت الاسلام آیین پرست در ادامه بیان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری می‌توانند با استفاده از نقش بسزای مسجد در محله و بیان ابعاد حادثه پنجم اردیبهشت و بزرگداشت یاد و خاطره شهید این رویداد، اهمیت موضوع این امر را در اذهان زنده کنند.

مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان طبس به برنامه کانون های این شهرستان برای بزرگداشت حادثه پنجم اردیبهشت اشاره کرد و افزود: طرح تلاوت نور و هدیه به روح شهید محمد منتظر قائم در تمامی کانون های این شهرستان اجرا می شود.

وی در ادامه گفت: نمایشگاه عکس حادثه پنجم اردیبهشت با موضوع شکست آمریکا در مسجد کانون فرهنگی هنری امام حسن عسکری علیه السلام این شهرستان برپا خواهد شد.

حجت الاسلام آیین پرست در پایان عنوان کرد: برگزاری نشست های بصیرتی و آیین شکرگزاری در برخی از کانون ها از جمله دیگر برنامه های بزرگداشت حادثه پنجم اردیبهشت است.

کد خبر 1760059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha