اجرای پویش «هر خانه و مسجد یک خیمه مقاومت» در گیلان

حجت‌الاسلام حاجتی از اجرای پویش «هر خانه و مسجد یک خیمه مقاومت» در کانون‌های مساجد استان گیلان خبر داد و گفت: در ادامه رویداد فرهنگی هنری هزار مشعل با عنوان کارگاه آموزشی تربیتی «مضمار» ویژه مدیران، مربیان و اعضای کانون‌های مساجد برگزار می‌شود. 

حجت الاسلام رضا حاجتی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اجرای پویش «هر خانه و مسجد یک خیمه مقاومت» در کانون‌های مساجد استان خبر داد.

وی با بیان اینکه این پویش در حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین در کانون‌های مساجد سراسر استان اجرا می‌شود  گفت: مردم ما پای آرمان‌های فلسطین ایستاده‌اند و اسرائیل را دشمن خود می‌دانند.

وی تصریح کرد: این روزها پرچم فلسطین در همه جای دنیا به نماد انسانیت، شرافت، مقاومت و مظلومیت تبدیل شده است و اعضای کانون‌های مساجد هم با نصب پرچم فلسطین، مساجد را به جبهه مقاومت تبدیل کرده‌اند.
 
حجت الاسلام حاجتی با اشاره به اینکه، در قالب این طرح پرچم فلسطین به کانون‌های مساجد استان اهدا شد تا با نصب آن بر سر درب مساجد حمایت خود از جبهه مقاومت را اعلام کنند افزود: این طرح با همکاری جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان اجرا می‌شود.

اجرای پویش هر خانه و مسجد یک خیمه مقاومت در گیلان

وی در ادامه با بیان اینکه، در راستای برگزاری رویداد فرهنگی هنری هزار مشعل کارگاه آموزشی تربیتی «مضمار» برگزار می شود گفت: این کارگاه ویژه مدیران، مربیان و اعضای کانون‌های مساجد استان است.  

حجت الاسلام حاجتی سرفصل‌های آموزشی این کارگاه را جذب و حفظ نوجوان، آشنایی با مسائل نوجوان، اختلالات دوره نوجوانی، آموزش انواع قالب های تربیتی، آموزش نحوه ارتباط با خانواده، تربیت چه چیزی نیست؟، ویژگی های مربی، بازی بازوی تربیت، برنامه سازی تربیتی، ضرورت کار تربیتی و رفتار شناسی و شخصیت شناسی، برشمرد.  

وی با اشاره به اینکه علاقه مندان جهت ثبت نام به لینک زیر مراجعه نمایید http://www.B2n.ir/e25305 افزود: مهلت ثبت نام تا پنج شنبه ۶ اردیبهشت بوده و زمان برگزاری کارگاه نیز ۱۳ اردیبهشت ماه جاری است.  

کد خبر 1760074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha