اعتراف وزیر کشور؛ انتخاب استاندار برای مازندران دشوار بوده است

وحیدی با اشاره به اینکه مازندران دُرِگرانبهایی است،گفت: جریان دانشی قوی از یک سو و جریان مردمی با ارزش این استان از سوی دیگر جایگاه و ظرفیت بالایی در این خطه از شمال ایجاد کرده باید استانداری برای این دیار انتخاب می شد که دنبال رو استاندار سابق برای توسعه مازندران گام های موثرتری بردارد.

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، احمد وحیدی-وزیر کشور در آئین تکریم و معارفه استاندار مازندران که در سالن همایش اتاق بازرگانی درحال برگزاری است، از مازندران به عنوان یک دُر گرانبها یاد و اظهار کرد: ظرفیت های انسانی و دانشی استان بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به جریان معنوی قوی مازندران که از آن به لفظ دیار علویان یاد می شود، افزود: جغرافیای طبیعی و فرصت های ارزشمند این استان در حوزه ورزش، کشاورزی، گردشگری و ... نیز قابل تامل است.

اعتراف وزیر کشور؛ انتخاب استاندار برای مازندران دشوار بوده است

وحیدی با بیان اینکه مازندران استان برجسته و مهم کشور و پیشران در حوزه اقتصاد کشور است، گفت: انتخاب استاندار برای این استان کار دشواری است تا بتوانیم فردی جامع الاطرافی را انتخاب کنیم.

وی در ادامه سخنانش عملکردسید محمود حسینی پور استاندار سابق مازندران را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: حسینی پور فداکارانه و ایثارگرانه با وجود مشکلات خانوادگی در پی بیماری سخت همسرشان در مازندران خدمت کرده است؛ خدا را شاکر می کنیم که مدیران  کشور صبورانه و ایثارگرانه ایستادگی می‌کنند.

وزیر کشور با تاکید براینکه دشمنان انقلاب نمی‌خواهند رشد و شکوفایی کشور را شاهد باشند، خاطرنشان شد: برخلاف تبلیغات سوء معاندان، مدیران نظام پاکدست، باپشتکار، وفادار و ایثارگر در حال خدمت به مردم هستند.

وی با اشاره به توفیقات نماینده عالی دولت سیزدهم در مازندران در حوزه دیپلماسی اقتصادی، اذعان کرد: مازندران استان بسیار مهمی است و باید فردی را انتخاب می‌کردیم که کارهای بزرگ شروع شده را در استان دنبال کند از این رو یوسف نوری را که ظرفیت بزرگی هستند، را انتخاب کردیم.

وحیدی، استاندار جدید مازندران را اخلاق مدار، معنوی، طراح و برنامه ریز در حوزه های مختلف دانست و اظهار امیدواری کرد که با حضور یوسف نوری که متخلق به اخلاق جهادی است کارهای خوبی در استان مازندران با بهره گیری از ظرفیت‌های مهم استان انجام بپذیرد.

وی تاکید کرد: دیپلماسی اقتصادی، اقتصاد دریامحور، بهره‌وری، مشارکت مردم، جهش تولید در این استان جایگاه مهمی دارد که امیدواریم دراین دوره مدیریت مورد توجه قرار گیرد.

وزیر کشور با تاکید براینکه مبارزه با فساد جزو شعارهای مهم و اساسی دولت سیزدهم محسوب می شود،گفت: مقام معظم رهبری نیز تاکید موکد بر مبارزه با فساد دارند که امید می رود با حضور سید محمودحسینی پور در منصب رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور شاهد توفیقات روز افزود باشیم.

به گزارش شبستان، هیئت وزیران در جلسه روز ۲ اردیبهشت یوسف نوری ۶۳ ساله را به عنوان بیست‌وپنجمین استاندار مازندران انتخاب کرد. نوری سال ۱۳۴۰ در ایلام متولد شد و دانش‌آموخته مقطع دکترای تخصصی مدیریت گردشگری از دانشگاه علامه طباطبایی است. مهم‌ترین عنوان مدیریتی او تصدی کرسی وزارت آموزش و پرورش است که به مدت ۴۹۲ روز از هفتم آذر ۱۴۰۰ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ در کارنامه او ثبت شد.  سید محمود حسینی‌پور - استاندار مازندران نیز با حکم محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور به عنوان رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور معرفی شد.

کد خبر 1760084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha