جایزه ملی ابابیل با محوریت ۵ اردیبهشت طراحی شود

فرخنده گفت: جایزه ملی ابابیل با موضوعات مختلف با محوریت پنجم اردیبهشت در سطح ملی طراحی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی،علی فرخنده امروز(۴ اردیبهشت) در پنجاه و سومین نشست شورای اطلاع رسانی خراسان جنوبی اظهار داشت: نیروهای فراجا هم در صحنه های فرهنگی و هم مسائل امنیتی حضور فعال و در صحنه ای دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در ادامه گفت: طرح نور بازخوردهای خوب مردمی داشته است و امیدواریم استمرار داشته باشد و جنس حمایت فرهنگی در این طرح برجسته شود.

وی با بیان اینکه مجموعه فرهنگی و هنری استان، کشف حجاب و زیرپا گذاشتن ارزش ها را نمی پسندند، افزود: تشکل های فرهنگی و هنری استان در زمینه حمایت اجرای این طرح قطعا حضور پیدا خواهند کرد.

وی ادامه داد: رعایت حجاب یکی از قوانین نظام در حوزه اجتماعی است و به تعبیر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اگر کسی قانون را قبول ندارد پس قانون هم نباید او را قبول داشته باشد.

فرخنده به حادثه پنجم اردیبهشت اشاره کرد و افزود: رویداد پنجم اردیبهشت یک رویداد فراملی است و در کمیته فرهنگی مصوب کردیم که منطقه مسجد شکر و صحرای طبس به عنوان منطقه گردشگری مقاومت در سطح ملی مطرح شود.

وی در ادامه گفت: به دنبال این هستیم تا جایزه ملی ابابیل با موضوعات مختلف با محوریت پنجم اردیبهشت در سطح ملی طراحی شود.

سجاد رضایی-مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی- در این جلسه اظهار داشت: قرارگاهی با حضور مدیران رسانه ها و فعالان فضای مجازی جهت حمایت از اجرای طرح نور در استان تشکیل خواهیم داد.

وی گفت: نیروی انتظامی در قالب طرح نور به دنبال مقابله با کشف حجاب در ملا عام است که باید این موضوع در بستر رسانه برای مردم توضیح داده شود.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: کلیپ های خاصی در خصوص عفاف و حجاب در استان تهیه کرده ایم و همه مردم نسبت به موضوع حجاب حساسیت دارند و این طرح نور باید استمرار داشته باشد و در فضای رسانه باید بازتاب مردمی طرح نور را داشته باشیم.

کد خبر 1760093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha