وحدت انسجام درونی کشور ناشی از توجه به مناسبت‌های ملی، اسلامی و انقلابی است

امام جمعه یاسوج انسجام و وحدت در کشورمان را ناشی از توجه به همین مناسبت‌های ملی، اسلامی و انقلابی دانست و گفت: مناسبت‌ها همچنین باعث می‌شود که مردم در صحنه حضور داشته و هوشیار و بیدار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: حضور و وجود بارگاه مقدس حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) عنایت ویژه پروردگار به شیعیان و ملت ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: ایام دهه کرامت مربوط به امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و امامزادگان به عنوان ستارگان هدایت است که باید به درستی گرامی داشته شود.

وی یادآور شد: این مناسبت‌ها ظرفیت خوبی برای شیعه و سرزمین ما محسوب شده و حاکمیت نیز به مناسبت‌ها توجه ویژه‌ای دارد.

آیت الله حسینی افزود: اعتقاد داریم مقاومت نظام جمهوری اسلامی در برابر سختی‌ها، توطئه‌ها و جنگ‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف مقاومت آن به برکت همین مناسبت‌ها بوده که عنایت اهل بیت علیهم السلام را متوجه کشور می‌کند.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد انسجام و وحدت در کشورمان را ناشی از توجه به همین مناسبت‌های ملی، اسلامی و انقلابی دانست و ادامه داد: مناسبت‌ها همچنین باعث می‌شود که مردم در صحنه حضور داشته و هوشیار و بیدار باشند.

وی تاکید کرد: ما وقتی به یاد امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و ائمه اطهار علیهم السلام باشیم، به یاد همه ارزش‌های الهی، معنوی و اخلاقی هستیم.

آیت الله حسینی اظهار کرد: باید افتخار کنیم که با استفاده از فرصت دهه کرامت می‌توانیم خدمتی در این راستا انجام دهیم، باید تلاش کرد ذهن‌ها و باورها را تغییر داده و جلوی مسیرها و افکار انحرافی را بگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه باید به مناسبت‌های انقلابی و اسلامی توجه داشته باشیم و برای آن هزینه کنیم، گفت: هر کجا نام و ذکر ائمه اطهار علیهم السلام و برای اسلام و معنویت فعالیت داشته باشیم، آنها عنایت لازم را خواهند داشت.

وی وجود امام رضا علیه السلام و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را عنایتی به این سرزمین دانست و یادآور شد: ادارات ضمن عملی کردن برنامه‌های خود در دهه کرامت، بحث فضاسازی اداری را نیز در دستور کار داشته باشند.

آیت الله حسینی از متولیان مساجد و حسینیه‌ها نیز خواست که در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند و افزود: تجلیل از دختران در ادارات نیز در دستور کار قرار گیرد.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد خواستار رفع مظلومیت از چهره برخی از امامزادگان استان شد و گفت: باید ضمن در دستور قرار گرفتن محتوای عفاف حجاب در برنامه‌ها، فلسفه حجاب نیز به درستی برای مخاطبان بیان شود.

کد خبر 1760103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha