مشکلات حقوقی مردم در مساجد بررسی می‌شود

به گفته حجت الاسلام فرجی برحق، یکی از سیاست‌های دستگاه قضا، ملاقات مردمی مسئولان قضایی در مساجد است که به منظور تسهیل و تسریع حل مشکلات حقوقی مردم اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام علی فرجی برحق، رئیس کل دادگستری استان زنجان در ملاقات مردمی در مسجد جامع زنجان اظهار کرد: روزهای یکشنبه هر هفته مشکلات حقوقی و قضایی مردم در مساجد رسیدگی می شود.

رئیس کل دادگستری استان  زنجان با اشاره به اینکه در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات رئیس قوه قضاییه  مبنی بر حضور مسئولان در میان مردم  در اماکن عمومی و مساجد، گفت: ملاقات مردمی مسئولین قضایی در این راستا و با هدف دسترسی آسان مردم به مسئولان قضایی با برنامه ریزی منظم در طول سال برگزار می گردد.

وی گفت: احصاء مشکلات و پیگیری از مسئولین امر از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان  قبل از دیدار مردمی در مسجد انجام می شود، سپس با حضور مسئولین  قضایی و دستگاه‌ها به صورت میدانی و دیدار چهره به چهره با مردم به مشکلات رسیدگی می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: در این دیدارهای عمومی در مساجد ضمن بررسی به مشکلات قضایی مراجعین و نمازگزاران سایر مشکلات محله ها و مناطق پیگیری و دستورات لازم برای رفع آنها صادر می‌شود

فرجی برحق افزود: امروز در مسجد جامع زنجان مشکلاتی که اهالی و کسبه بازار زنجان مطرح کردند، بیشتر در حوزه میراث فرهنگی و باستانی، مشکل پارک خودرو در وقت نماز در منطقه سبزه میدان و وجود برخی اماکن تخریبی در این منطقه  که محل پاتوق معتادین بود که دستورات لازم به مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان و رئیس کلانتری ۱۲ زنجان برای پیگیری و حل مشکلات صادر شد.

کد خبر 1760105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha