هدف ما برگزاری انتخاباتی امن و سالم در دور دوم است

رئیس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی در خرم آباد و چگنی به دور دوم کشیده شده است، گفت: تاکنون به همه جرائم انتخاباتی دور اول رسیدگی و کیفرخواست آنها صادر شده است و در دور دوم نیز هدف ما برگزاری انتخاباتی امن و سالم با کمترین وقایع و رخداد ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام سعید شهواری، امروز(۴ اردیبهشت)، در جلسه رسیدگی به جرائم انتخاباتی که در سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد، به عملیات موفقیت آمیز وعده صادق اشاره کرد و اظهارداشت: با انجام این عملیات عزت آفرین، گزینه حمله نظامی به ایران برای همیشه از روی میز غربی‌ها برداشته شد.

رئیس کل‌دادگستری لرستان افزود: ترسی که این حمله غرورآفرین به رژیم منحوس صهیونیستی به وجود آورد هم دل مظلومان عالم را شاد کرد و هم بعد از ۷۵ سال از عمر این رژیم غاصب آن ترسی که قرآن کریم می فرماید در دل دشمنان اسلام افتاد و به اهداف خود رسید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات در حوزه انتخابی شهرستان خرم‌آباد و چگنی به دور دوم کشیده شده است، عنوان داشت: مسئله تخلفات و جرائم انتخاب همچنان مطرح است.

حجت الاسلام شهواری ادامه داد: ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان وظیفه دارد فضای انتخاباتی را رصد و از آراء مردم صیانت کند و با هرگونه تخلف و جرم احتمالی مقابله و پیشگیری به عمل آورد.

وی با اشاره به اینکه فلسفه تشکیل این ستاد پیشگیری، پیشدستی و شناسایی به خاطر اتخاذ تمهیدات لازم اشت، اظهارکرد: باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم که حتی یک جرم محقق نشود چراکه این مهم بر سلامت انتخابات می افزاید.

رئیس کل‌دادگستری لرستان بیان کرد: تمام تلاش ما باید از بین بردن زمینه‌های وقوع جرم باشد اما اگر با همه این تلاش‌ها جرمی محقق شد باید توسط دستگاه‌های مرتبط و حاضر در جلسه مستند سازی شده و به دادسرا ارجاع شود.

وی خاطرنشان کرد: همه تلاش‌ها، تدابیر و تمهیدات صورت گرفته در دور اول انتخابات بایستی برای برگزاری انتخاباتی امن، سالم، با کمترین وقایع و رخداد ها در شهرستان خرم آباد و چگنی مجدداً در دور دوم انجام بگیرد.

حجت الاسلام شهواری گفت: در دور اول انتخابات، روز بعد از انتخابات دستور رسیدگی فوری و بدون معطلی به پرونده‌های تشکیل شده صادر شد تا این پرونده‌ها مشمول مرور زمان نشوند و تاکنون به همه جرائم انتخاباتی رسیدگی و کیفرخواست آنها صادر شده است.

کد خبر 1760132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha