بسیج سازندگی مصداق عینی شعار سال است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان با بیان اینکه بسیج سازندگی در حوزه اشتغال، تولید و کمک به محرومین به‌عنوان سربازان خط مقدم این حوزه پای کار است، گفت: کارهایی که بسیج سازندگی در حوزه اقتصاد مقاومتی و اقتصاد خرد اما زود بازده انجام می‌دهد مصداق عینی شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار نعمت اله باقری، امروز(۴ اردیبهشت)،  در برگزاری دوره منطقه‌ای آموزش توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی که در سالن همایش هتل کوثر ارتش برگزار شد، ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه، اظهارداشت: تشکیل سپاه زاییده تفکر امام راحل است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به فرمایش امام راحل که «اگر سپاه نبود این کشور هم نبود»، اشاره کرد و افزود: شاید برای خیلی‌ها این صحبت امام راحل آن زمان قابل هضم نبود، اما امروز به خوبی انسان‌ عام آن را درک می‌کند، زیرا اگر قهرمانان ما در هوافضا نیروی زمینی و دریایی سپاه نبود، کشور هم نبود.

سردار الهی در ادامه با اشاره به اینکه امروز یکی از جنگ‌های ما جنگ اقتصادی است، جنگی که باعث شده است ظرف ده سال گذشته شعار سال مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادی باشد، خاطرنشان کرد: اگر خیلی‌ها دغدغه مقام معظم رهبری در مقوله اقتصاد را درک می‌کردند دشمن امروز انگشت روی مشکلات معیشتی و اقتصادی نمی‌گذاشت.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی نمونه و الگویی است که امام راحل در رابطه با تشکیل سپاه مطرح کردند، گفت: بسیج سازندگی در حوزه اشتغال، تولید و کمک به محرومین به‌عنوان سربازان خط مقدم این حوزه پای کار است و کارهایی که در حوزه اقتصاد مقاومتی و اقتصاد خرد اما زود بازده انجام می‌دهد مصداق عینی شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهارکرد: امروز اگر بسیج سازندگی موفق است به واسطه وجود جوانان و با روحیه‌ای انقلابی است که باید در حفظ این جوانان تلاش شود.

کد خبر 1760134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha