از برگزاری  آئین تجلیل ۱۵۰ فعال فرهنگی، هنری تا افتتاح خانه سرود مرکز کهگیلویه و بویراحمد

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آئین تجلیل ۱۵۰ فعال فرهنگی، هنری همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) با حضور خادمین حرم رضوی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «کریم لایقی اصل» امروز در نشست ستاد برنامه ریزی بزرگداشت دهه کرامت استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: دهه کرامت از روز میلاد فرخنده حضرت فاطمه معصومه (س) تا ولادت هشتمین اختر تابناک سپهر امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است که مسلمانان این روزها را جشن می گیرند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود ۶۷۵ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان، گفت: بسیاری از این کانون در ایام الله دهه کرامت برنامه هایی را در دستور کار دارند که به صورت خودجوش انجام می دهند.

وی در ادامه به برنامه های این ستاد در استان اشاره کرد و افزود: افتتاح خانه سرود مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع در مسجد جامع صاحب الزمان(عج) یاسوج در ایام دهه کرامت صورت می گیرد.

لایقی اصل افتتاح خانه سرود مرکزی حاشیه شهر استان واقع در مسجد فاطمه الزهرا (س) بلهزار با حضور خدام آستان قدس رضوی را از دیگر برنامه ها دانست و ادامه داد: رونمایی از آلبوم سرود رضوی هشتمین خورشید نیز از دیگر برنامه های دهه کرامت امسال است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای پاتوقی و میدانی گروه های سرود در دهه کرامت، گفت: آئین تجلیل از ۱۵۰ نفر فعال فرهنگی، هنری همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) با حضور خادمین حرم رضوی در یاسوج نیز در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 1760169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha