دهه کرامت متفاوت با نگاه ویژه به جامعه بانوان

سومین نشست مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی به منظور هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت در سازمان بهزیستی برگزار و طی آن تنظیم برنامه ها با محوریت بانوان تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، سومین نشست مشاورین امور بانوان دستگاه‌های اجرایی به منظور هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت در سازمان بهزیستی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت حجت الاسلام والمسلمین «خداداده» و حجت الاسلام و المسلمین «مشرف» معاون فرهنگی آستان مبارک حضرت معصومه (س) برگزار گردید، برنامه‌های ستاد مرکزی دهه کرامت عنوان و مقرر شد برنامه ها با برش زنانه و با تنظیم برنامه ها با محوریت بانوان تصمیم سازی هایی انجام شود.

در این نشست ضمن ارائه برنامه‌های پیشنهادی مصوب شورای سیاستگذاری روز دختر با هدف ایجاد هماهنگی و انسجام  اجرای برنامه‌ها در سراسر کشور از دستگاه‌های اجرایی خواسته شود برنامه‌های پیشنهادی خود را ارائه دهند.

از جمله برنامه های پیشنهادی این شورا می‌توان به دختران مشاوردستگاه‌های اجرایی، پویش (از... به) جهت دریافت نقطه نظرات و دیدگاه‌های دختران خطاب به رئیس جمهور، نمایشگاه روایت پیشرفت دختران، در حریم آستان، مراسم پدر_دختری و چند ویژه برنامه دیگر اشاره کردکه قرار است در ایام ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شود.

دکتر انسیه خزعلی، از مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی خواست برنامه‌هایی نظیر تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم و  تقدیر از نویسندگان کتاب‌هایی که با موضوع دختران و هویت دختران نگارش شده نیز مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 1760182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

آخرین اخبار سرویس

پربازدیدترین