سیره شهدا، الگوی ارزشمندی برای جوانان و نوجوانان است

برزگر با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت و سیره شهدای والامقام الگویی ارزشمند برای جوانان است ، گفت: اگر این سیره را از دوران کودکی نهادینه کرده یا در مدارس برای دانش‌آموزان آموزش دهیم قطعا موفق خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، عباس برزگر، مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان در دیدار با فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) ضمن تبریک عملیات غرورآفرین و افتخارآفرین وعده صادق، اظهار داشت: انجام عملیات وعده صادق توسط نیروهای مسلح نه تنها موجب افتخار مردم ایران بلکه مردم مسلمان جهان نیز با این اقدام در سایر کشورها خوشحال‌تر شدند و موجب غرور ملی و اسلامی شد.

وی با اشاره به اینکه برکت وجود رهبر معظم انقلاب و مردم ولایت‌مدار کشور، و نظامیان و نیروهای مسلح موجب افتخار ملی است، تصریح کرد: نیروهای مسلح همواره در کشور پایه کار هستند و تمام قد در خدمت نظام هستند.

برزگر با تاکید بر عملیاتی کردن سیره عملی شهدا، یادآور شد: قدرت موشکی کشور نشات گرفته از بینش شهید تهرانی مقدم است و به قول این شهید گرانقدر فقط انسان‌های ضعیف هستند که به اندازه امکانات خود تلاش می کنند، قطعا نباید به امکانات بسته کنیم و باید فراتر از امکانات باشیم

وی اضافه کرد: غرور و افتخاری که در این عملیات محقق شد به برکت تلاش، باور و یقینی است که امثال شهید تهرانی مقدم داشتند و مسئولان و خدمتگذاران نظام باید سیره شهدا را الگو قرار دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه اگر در سایر عرصه‌ها نیز به سیره شهدا عمل کنیم، قطعا موفق خواهیم شد و توفیقات زیادی به دست خواهیم آورد، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت و سیره شهدای والامقام الگویی ارزشمند برای جوانان است و اگر این سیره را از دوران کودکی نهادینه کرده یا در مدارس برای دانش‌آموزان آموزش دهیم قطعا موفق خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت و همه داشته‌های فرهنگی را در جوانان تقویت کنیم، اضافه کرد: برخی مشکلات از قبیل مشکلات اقتصادی زودتر خود را نشان می‌دهد و مهم است ولی مسائل فرهنگی به مرور زمان اثرات خود را نشان داده و اگر در زمان خود این مشکل حل نشود قطعا به مرور زمان چالش در آن موضوع ییشتر خواهد شد.

برزگر با تاکید بر لزوم شناسایی و برطرف کردن آفات و موانع مسائل فرهنگی، افزود: باید روی فرهنگ جوانان بیشتر کار شود و فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش در جامعه نهادینه کنیم.

در بخشی از این جلسه سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) با اشاره به ابعاد عملیات وعده صادق، اظهار داشت: همه جبهه استکبار و کفر و ده‌ها کشور قدرتمند هرچی سلاح  داشتند به میدان آورده بودند تا موشک و پهبادی عبور نکند و لایه‌های مختلف را برای این موضوع پیش‌بینی کرده بودند.

وی عملیات وعده صادق را از لحاظ راهبردی و تاکنیکی فوق‌العاده پیشرفته عنوان کرد و گفت: گرچه سپاه پیشرفته ترین سلاح‌های خود را در این عملیات استفاده نکرد ولی همین موشک‌ها به طور کامل اهداف پیش‌بینی شده را منهدم کردند که به لطف خدا موجب عزت‌ و افتخار برای کشور و وحدت داخلی شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) در بخشی از سخنان خود به نقش مقام معظم رهبری در افتخارات کشور اشاره کرد و افزود: به گفته شهید سلیمانی ۹۹ درصد این اقدامات به برکت حضور رهبری و یک درصد با تلاش نیروهای مسلح صورت گرفته و در عملیات وعده صادق نیز مقام معظم رهبری با اشراف دقیق از توانمندی‌های دشمنان دستور تنبیه اسرائیل را دارند.

کد خبر 1760197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha