طلاب و روحانیون باید دستاوردهای عملیات وعده صادق را تبیین کنند

حجت‌الاسلام موسی‌پور با تاکید بر اینکه طلاب و روحانیون باید دستاوردهای عملیات وعده صادق را تبیین کنند؛ گفت: رهاوردهای نرم افزاری این عملیات بیش از آورده‌های سخت‌افزاری آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور، صبح پنجشنبه(۶ اردیبهشت) در دیدار طلاب و روحانیون در مدرسه علمیه صالحیه با تاکید بر اینکه باید به مشکلات حوزه نیز توجه شود؛ استقبال از حوزه را به جهت نیاز به زمینه‌های تبلیغی مورد تاکید قرار داد و حضور قوی طلاب در مدارس را منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست‌.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور سپس با اشاره به عملیات وعده صادق که جغرافیا، تاریخ، معادلات و استراتژی منطقه را تغییر داد؛ به دشمنی‌های اسرائیل علیه ایران در تجهیز گروه‌های تروریستی، ترور دانشمندان هسته‌ای و... نیز اشاره و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از طوفان الاقصی تا عملیات وعده صادق نزدیک ۱۸ نفر از مستشاران ما را به شهادت رساند.
وی حمله اسرائیل به کنسولگری کشورمان در دمشق را با هدف متوجه کردن فضای فشار افکار عمومی علیه اسرائیل به تقابل ایران و رژیم صهیونیستی دانست و اظهار کرد: اینجا جای سکوت نبود و دیگر صبر استراتژیک جواب نمی‌داد و پاسخ اسرائیل از داخل خاک ایران موضوع مهمی بود که انجام شد گرچه لابی‌گری‌های سیاسی قوی و تلاش‌های گسترده‌ای از تهدید و خواهش و التماس انجام دادند تا ایران نزند اما تصمیم نظام بر عملیات بود.
حجت‌الاسلام موسی‌پور با بیان اینکه ما از ۴۰ نقطه کشور با ۱۶۷ پهپاد، ۳۱ موشک کروز و ۱۰۰ موشک بالستیک در برابر مدرن‌ترین و مجهزترین سیستم دفاعی مستقر در اسرائیل عملیات کردیم در حالیکه ۷۲ ساعت قبل از آن همه می‌دانستند؛ گفت: ایران در برابر همه قدرت‌های اتمی دنیا ایستاد.
وی خاطرنشان کرد: استراتژی جمهوری اسلامی ایران "نه به جنگ" و " نه به سازش" و "بازدارندگی فعال" است که وعده صادق این هدف را یکجا تأمین و ایران را در تراز ابرقدرت دنیا مطرح کرد.
حجت‌الاسلام موسی‌پور ادامه داد: رهاوردهای نرم افزاری این عملیات بیش از آورده‌های سخت‌افزاری آن است از جمله اینکه کارآمدی نظام ولایت فقیه که دنیای کفر را به زانو درآورد به جهان نشان داد در حالیکه آنها جز دروغ و تهیه مصارف داخلی خودشان چیزی دیگری در رسانه‌هایشان اعلام نکردند.
وی تاکید کرد: طلاب و روحانیون باید از ظرفیت وعده صادق حداکثر استفاده را در جهت تبیین این حادثه مهم و دستاوردهای آن داشته باشند ضمن آنکه دستاوردهای نظام را نیز تبیین کنند زیرا این دستاوردها در همه عرصه‌ها حتی اقتصادی نه فقط قابل دفاع که مایه افتخار است.

کد خبر 1760361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha