بیمارستان صحرایی در منطقه فرهادآباد دلفان برپا می‌شود

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران به‌مدت یک روز در منطقه فرهاد آباد دلفان برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، سرهنگ مصطفی امیری، امروز(۶اردیبهشت‌ماه)، با اعلام این خبر اظهارداشت: به مناسبت فرارسیدن هفته سلامت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای حاج عمران در دوران با شکوه و با عظمت هشت سال دفاع مقدس با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان، دانشگاه علوم پزشکی، شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان، تیپ جهادی مستضعفین لرستان و سایر ادارات شهرستان اولین بیمارستان صحرایی یک روزه در سال جدید در منطقه فرهادآباد شهرستان دلفان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه بر پا می‌شود.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان افزود: در این بیمارستان یک روزه خدمات تخصصی پزشکی، دندانپزشکی، خدمات پاراکلینیکی از قبیل سونو گرافی، اکو کاردیو گرافی، آزمایشگاه، مشاوره های بهداشتی، روانشناسی، مشاوره تغذیه با حضور متخصص تغذیه و همچنین دایر کردن ۲ داروخانه جهت ارائه خدمات دارویی رایگان به بیماران و سایر خدمات دیگر در حوزه درمان بر پا خواهد شد.

 وی بیان کرد: در کنار بیمارستان صحرایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و موکب پذیرایی با همکاری سازمان بسیج سازندگی و سپاه ناحیه دلفان نیز بر پا خواهد شد و دستاوردهای خدمات سپاه و بسیج به مردم ارائه خواهد شد.

سرهنگ امیری عنوان کرد: این هفتمین بیمارستان بزرگ صحرایی است که از سال گذشته تاکنون توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی بر پا می شود.

کد خبر 1760371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha